Gå til innhold

Anbefaling av spill?


Anbefalte innlegg

Hallaien godtfolk.

 

Jeg lurte på om noen kunne komme med anbefalinger på spill jeg absolutt burde tråle gjennom!

 

Jeg må si at Mass Effect serien står veldig høyt på listen. Å er litt i samme sjanger jeg er på jakt etter anbefalinger.

 

Er det noen spill jeg burde gå for med tanke på hvor mye jeg likte Mass Effect serien?

det er snakk om x360 :-P

 

på forhånd takk for svar.

 

Mvh

LordShaft NOR

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Red dead har jeg spilt gjennom ett par ganger det også ;-) samme med Alan Wake. Jeg er litt mere trigget på type Mass Effect... liker RPG bedre enn jeg skulle tro :-P gir en dybde og historie som ofte er helt ulikt mye annet,

 

Skal sjekke ut dragon age...

 

Men dark soul... er ikke det sinnsykt vannskelig. Jeg har en tendens til å ryke på kraftige boletilter om ting blir for vanskelig. Å det er verken trygt for meg eller boxen :-P

Lenke til kommentar
Men dark soul... er ikke det sinnsykt vannskelig. Jeg har en tendens til å ryke på kraftige boletilter om ting blir for vanskelig. Å det er verken trygt for meg eller boxen :-P

Nja, det er ikke tutorial pop-up-er hele tiden. Og det er litt punishing til tider. Men spesielt vanskelig er det ikke. Om du har spilt et eneste NES spill klarer du nok å komme deg igjennom. Om du sitter fast, kan du jo alltids spørre i Dark Souls tråden.

 

Et tips for å ikke slite med Dark Souls: Les alt. Det er ikke mye tutorials, så faktisk les de som er der. Les item descriptions og menyene før du klager over at det er forvirrende. Dessuten er det ikke vanskelig å få så mye liv at det mer eller mindre er umulig å dø.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...