Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når en person ikke vil gi slipp...


Anbefalte innlegg

Ville dere nektet å gitt slipp på en person dere ikke liker?

 

Jeg er i en slik situasjon, der en mann som bor 110 mil fra meg, nekter å gi slipp , selv om han sier at han ikke liker meg. Han holder hele tiden på å prøve å holde kontakten med meg.. eller få kontakt på alle mulige utenkelige måter.

Jeg har bedd han forsvinne siden han ikke føler for meg, men han vil ikke.

 

 

 

.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tror du selv? Beklager, men du har det med å spørre spørsmål som vi neppe kan besvare bedre enn deg selv. Det er vel ikke stort annet du kan gjøre i denne situasjonen enn å politianmelde han. Om du ikke vil anmelde det, bytt nummer og ignorer han fra alle nettsamfunn. Verre er det ikke. Og til slutt vil jeg anbefale deg å få orden på disse mannfolka dine eller drite i dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Om han bor så langt unna er det vell ikke så vanskelig å skyve han ut, og nekte han tilgang? På de fleste sosiale medier er der muligheter for å ignorere personer. Du kan også ringe inn til mobilselskapet ditt og be dem sperre nummeret hans for kontakt med deg. Du kan blokkere e-post adressen hans om han prøver å kontakte deg der. Du kan rett og slett nekte han tilgang til livet ditt via medier (som han da må bruke for å oppnå kontakt med deg dersom han bor så langt unna).

 

Om han kontakter deg via post og til din hjem-adresse får du bare "leve med det" og brenne eller eventuelt hive det han sender. Om han da ikke gir seg, så har du din fulle rett til å anmelde han til politiet, hvorav han vil bli straffet rettslig om dømt til å ikke kontakte deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...