Gå til innhold

Noen som spiller LoL eller HoN?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Å gå fra lol til hon er ikke alltid en vakker affære. Det er ikke noe "newbie island" og det er langt mer å være obs på i laning delen av spillet. Kombinert med mer burst enn du er vant til og mindre mana regen er det mange som gir opp fort.

 

Det ble akkurat gitt en midwars mode. Her lagres ingen stats, og det er en fin måte å lære seg noen helter på før man spiller normal/casual spill

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har prøvd begge spillene og jeg foretrekker LoL.

Dette er pågrunn av enklere spillmekanismer og det er lettere

å mestre dette spillet. HoN anbefales på det sterkeste til profesjonelle gamere

som har lyst på en utfordring og det er også mye mer tidskrevende enn LoL

 

Jeg er foreløpig lvl 24 på LoL og spiller på Nordic & East server.

Vi kan sikkert spille sammen noen ganger :)

IGN Summoner min er: MazXan

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei!

 

Spilt HoN i noen måneder nå, aldri prøvd LoL. Har hørt at LoL skal være litt mer "newb-friendly" og det kan jo se ut til å stemme ut fra innleggene over. Som det også sies er det mange sure tenåringer som rager for det meste, ikke ta det for tungt. :wee: Et godt tips er å ikke gjøre samme feilen som meg. Ranksystemet bygger på MMR (MatchMaking Rating). Man starter på 1500 og i løpet av de første spillene du har går du fort opp og ned (MMR påvirkes kun når du spiller rankede matcher). Vil anbefale deg å starte med noen non-stats games før du hiver deg på MMR-spillene, så blir du varm i trøya. :)

 

Til deg og alle andre, add meg på HoN - Bentinator :w00t:

 

Welcome to Newerth! :)

Endret av Xenon54
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Blir det ikke litt feil å si at LoL er mindre utfordrende? Spiller du ranked, og vanskelighetsgraden er lav, blir du flyttet oppover i ranking, og det blir vanskeligere neste gang. Jeg betviler at de som omtaler spillet som "lett" ligger over 1500 elo. Derifra og opp skal jeg love deg at småfeil slår deg i fleisen.

 

Det største irritasjonsmomentet for meg er at én spiller er nok til å ødelegge hele morroa for laget. Blir ikke da HoN enda mer enevrerende, om det er enda mer utilgivelig med like mange sutrende og udugelige tullinger?

 

Sist men ikke minst har LoL blitt mye mer krevende med tanke på utilgivelighet, overlevelse, regen osv. etter pre-season 3 patchen som kom for en knapp uke siden. Spillet er ganske godt finpusset over hele fjøla. Er du HoN-spiller som fant LoL for lett, kan jeg anbefale et nytt forsøk.

 

Spiller selv på EU West, og hadde satt pris på noen spill med noen med litt erfaring. Legg til Vantalim, om du tenker det samme!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...