privinius Skrevet 29. april 2012 Skrevet 29. april 2012 Ikke det at jeg har evner eller erfaring nok til å pirke på bildet rent teknisk, men min personlige mening er at bildet hadde vært stilig med etterbehandling for å få frem hanskene og den røde posen i bøtta. Men en veldig god idè til et bilde, og det får meg jo selvfølgelig til å undre litt hva som hadde skjedd, ja. Også har du en liten skriveleif i bildetittelen.
mrDorMito Skrevet 30. april 2012 Forfatter Skrevet 30. april 2012 Ikke det at jeg har evner eller erfaring nok til å pirke på bildet rent teknisk, men min personlige mening er at bildet hadde vært stilig med etterbehandling for å få frem hanskene og den røde posen i bøtta. :)Men en veldig god idè til et bilde, og det får meg jo selvfølgelig til å undre litt hva som hadde skjedd, ja.Også har du en liten skriveleif i bildetittelen. Takk for kommentar, og for trykk leif tips! Er enig at det er muligheter for etterbehandling her, men jeg synes at det gjør seg slik det er også - liker som sagt tanken det vekket hos meg.. Mulig jeg tar meg litt tid en dag å "fikler" litt med det. Time will show
Anbefalte innlegg