Yurifanta555 Skrevet 29. april 2012 Skrevet 29. april 2012 Først vil jeg bare si at min kunnskap om bil ikke er spesielt høy. Vertfall når det kommer til de tekniske delene. Jeg har i dag en Opel Vectra Stasjonsvogn, som begynner å se sine siste dager. Ønsker derfor å kjøpe en nyere bil. Bilen blir brukt til noe langkjøring , transport av litt verktøy (snekker) , tilhenger. Ellers daglig æren. Mine ønsker er - Billig i drift - Grei størrelse på bagasjerom - Mulighet til tak grin , samt ha tilhenger feste. - Brukes som en familie bil til tider. Jeg har landet litt på Stasjonsvogn eller SUV , men er selvsagt åpen for andre forslag også. Jeg har spurt noen venner av meg og kommet frem til noen eksempler - Volkswagen passat - Toyota avensis - Kia Sportage Takker for alle svar.
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Hva med en Ford Focus? Billig i drift, god å kjøre og driftsikker. Virket som et veldig godt kjøp: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34537598 Bagasjerommet er vel kanskje den eneste ankepunktet, men du vet vel best selv hva du trenger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå