Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg være bekymret?


Anbefalte innlegg

Dama mi har i et tidligere forhold vært utro, dette har hun vært ærlig mot meg om. Problemet nå er kort og godt at hun faktisk er veldig god venn med han hun var utro med - de snakker mye og hun tenkte seg på besøk til han. Da sa jeg ifra at det plaga meg, og hun sier det ikke er noe mellom de to.

 

Jeg er ikke typen som blir lett sjalu, og jeg stoler på dama mi, men kan ikke la vær å få en litt stikkende følelse i brystet av dette. Bør jeg være bekymret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke direkte bekymret, men heller være litt på utkikk etter tegn på at noe ikke er som det ser ut. Om du ikke finner noen tegn på en god stund så burde du kanskje bare innse at det sannsynligvis ikke er noe.

 

Om du får en sterkere mistake med tiden så kan du kanskje spørre henne om hun *egentlig* ønsker et semi-åpent forhold? Om hun virker interessert i det, så kan det være et tegn på at hun egentlig har lyst til å pule med han andre karen også. I så fall så kan du nå ta stilling til om du føler deg komfortabel i et forhold hvor jenta di ikke har deg som eneste sexualpartner.

Lenke til kommentar

eeeeh. hun har vært utro med han tidligere. og nå vil hu dra på besøk til han, alene? kødderu?

det er det verste jeg har hørt.

altså, jeg og dama driver med swinging, og ikke engang vi som er så åpne mot hverandre ville tolerert noe sånt uten videre.. comeon man. åpenbart hva som vil skje her. mann , dame, alene, tiltrukket. comeon.

 

hvorfor iallverden vil hu dra til han, alene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det ville ikke vært helt meg å spørre om noe slikt akkuratt - hun ville enkelt forstått at jeg bare fisket etter informasjon. Men takk for svar alikevel :)

 

Er klart at hun kanskje vil forstå at du fisker etter informasjon. Derfor mente jeg du ikke burde gjøre det før hun har gjort noe som gjør deg enda litt mer mistenksom.

 

Kanskje du også bør be om farskapstest om hun trykker ut en unge om 9 måneder.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Ikke sikkert hun har planer om å være utro, men godt mulig hun liker å være med han fordi hun får flørtet litt uskyldig og får oppmerksomhet. Kanskje hun vet at han er interessert, og synes det er smigrende å ha en dinglende etter seg. Ikke sikkert hun kommer til å være utro, men er noe som i de fleste forhold absolutt ikke er greit, spesielt ikke når hun har vært utro med han før.

Hvorfor skal hun egentlig være med han? Og hvorfor insistere på det når det plager deg.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Lenke til kommentar

 

 

hvorfor iallverden vil hu dra til han, alene?

 

Godt spørsmål. Hun utrykket ikke et spesielt ønske om å dra alene, men jeg regner med det var det som var planen. Hun lot være fordi det plaget meg, noe jeg setter pris på.

 

Hvorfor hun vil besøke han? Jeg veit de er gode venner, er vel derfor. Men det jeg altså ikke kan være 100 % sikker på. Om det bare er vennskap som er intensjonen. Faktum er jo at det er upassende i et seriøst forhold hvor man ikke er enig om slikt på forhånd, uansett motiv.

 

Jeg syns også flørting er å gå for langt i et monogamt forhold, og kjenner jeg min bedre halvdel rett hadde hun også reagert veldig om jeg flørtet med noen andre. Hun har en annen mannlig bestevenn også, og jeg har null problem med at de er med hverandre alene, det er situasjonen med nettopp denne fyren jeg reagerer på. Med andre ord ikke trustissues som er problemet her i alle fall..

 

Vi har vært sammen i litt over 3 mnd. (og ikke kom her å si "jammen da er det vel ikke så seriøst" eller lignende.) Nå er det vel kanskje lettere å bli sjalu og slikt når man er nyforelska da.

 

I denne omgang velger jeg å holde øye med det, men å stole på henne, for jeg har konfrontert henne med det, og hun sa hun ikke har følelser for han, og er alt for glad i meg til å risikere å miste meg.

 

ps. Godt tegn regner jeg med at hun ikke ble sur på meg fordi jeg spurte eller reagerte på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...