Gå til innhold

iPhone4 "unable til join network"


FMKL

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har en iPhone4 (desverre) som jeg har fått på jobben... Det som er så forferdelig dumt er at den klarer ikke å koble seg til det trådløse nettet her. Hjemme går det helt fint, men her på jobben - nope - no way - nekter! Og jeg VET at passord er riktig, og den forrige iPhone4'n kom seg fint på nett. Har prøvd diverse oppskrifter på å resette netverk og andre ting uten hell... Det er nå også sånn at det er noen hundre mann som sitter her, så jeg kan ikke bare få å resette router'n ;) Men det er visstnok et "kjent problem" at ENKELTE av iPhone4'ene ikke kobler seg til nettet her.. Men altså - på andre trådløse nett går det fint...

 

Noen som har noen glupe ideer? Og - neste gang vi skal bytte telefon her kommer jeg til å insistere på noe annet enn noe som begynner med liten "i".. *grmpfl*

 

Alle svar mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Ingen æøå, og 10 tegn i passordet... Skulle så gjerne ha bytta kanal på router'n, men som sagt så er det her på jobben jeg får dette problemet, og her har jeg ingen tilgang til router'n.. Tror et par av it-gutta hadde blitt noe smågrinete også om jeg prøvde meg på noe sånt.. heh..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...