Gå til innhold

Anmeldelse: Naval War: Artic Circle (PC)


Anbefalte innlegg

Saken bør trekkes på bakgrunn av tidligere redaksjonell linje. Enig med Zealuu.

Spillets schizofrene tempo hjelper heller ikke, hastigheten senkes stadig ned til det laveste når du angripes, oppdages av radar eller oppdager andre fartøy selv.
Gratulerer. For det første bruker du schizofren helt feil, og for det andre bidrar du til å forsterke unødvendige og direkte skadelige fordommer mot en allerede stigmatisert gruppe mennesker. Schizofreni er ikke det samme som å ha flere personligheter. Det er en sekkebetegnelse på mennesker som har symptomer som deles inn i to hovedkategorier: positive (stemmehøring, hallusinasjoner) og negative (sosial tilbaketrekning, forvirret tanke og tale, lav interesse for omgivelsene).Hadde du syntes det var greit å omtale et (etter ditt syn) dårlig spill som homofilt eller med rasistiske metaforer?

 

Latterlig., Enda en kverulant. Gratulere, du fant veien til et forum, premie venter i posten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Ikke noe latterlig den der. Forfatteren av artikkelen har brukt flere metaforer som ikke hører hjemme, og må selvsagt få tilbakemelding på det.

Du kjenner vel igjen en kverulant, når du ser en.

Lenke til kommentar

Ikke noe latterlig den der. Forfatteren av artikkelen har brukt flere metaforer som ikke hører hjemme, og må selvsagt få tilbakemelding på det.Du kjenner vel igjen en kverulant, når du ser en.

 

Fra nå av skal jeg begynne å bruke matmetaforer. Jeg skal drysse dem over anmeldelsene mine som Nonstop på en skikkelig mektig og søt sjokoladekake. Mye mindre forvirring sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...