Gå til innhold

Fotball og Kultur!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er så forbannet på disse kanalene som sender "viktige" fotball kamper på betalings tv, egentlig generelt fotball kamper... altså utover tv3,tvnorge,tv2 osv..

 

er så møkk lei av at de sender på disse betalings kanalene, det er ikke bare en ekstra kanal eller, det er flere!

jeg mener at disse kanalene DREPER fotball interessen, jeg trenger bare å se på min egen famile.. til å med min mor satt å fulgte med på fotball når resten av familen satt å så på..

 

Er ikke fotball en slags kultur? kaste bort penger på hauger med statuer av folk som interiserer folk mitt i ryggen,, invister de heller i å kjøpe opp lisenser for å sende fotball!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Er enig i at i landskamper, sluttkamper i viktige cuper, toppkamper i store ligaer og byderbyer mellom topplag burde sendes på vanlige kanaler (som inngår i de fleste pakker). I hvert fall landskamper og finaler i store cuper. Resten burde derimot sendes på betalingkanaler. De tjener nok av penger på alle de "vanlige" kampene. Tilhengere av klubber vil som oftest ha med seg hele ligaen laget deres spiller i, og betaler derfor gjerne for en TV-kanal som tilbyr dette.

 

Synes Viasat er en av få som gjør dette ganske tilfredsstillende. De sender mesteparten på Viasat Fotball, men i blant kommer det viktige kamper på Viasat 4. TV2 sender vel også de fleste landskampene på vanlig TV2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...