Gå til innhold

Polar Party 21 (LAN-Party)


Anbefalte innlegg

Hei folkens, vet ikke om noen av dere herfra skal på Polar Party, sikkert noen som skal eller som har vært der.

 

Tenkte jeg bare skulle lage en tråd hvor vi kan snakke litt om alt mulig om PP, har selv et spørsmål:

 

 

Noen som vet hvor bra linja blir? Og hvor bra nett hver enkelt hadde forrige PP?

 

 

 

 

:)

- PrideCake

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De siste årene har det vært 800Mbit internett. Har ikke forhandlet med leverandøren ennå, men antar at jeg skaffer det samme i år.

Ok :) Men sånn ca. hvor bra får hver person da? Sånn ca. hvor bra var det tidligere år, når man har tatt speedtest? :)

 

PCen min har aldri greid mer enn 200Mbit, men jeg vil tippe på at de fleste greier å pushe 80-90Mbit hver vei. Vi har aldri greid å bruke opp den 800Mbiten (stort sett liggi på 450-550Mbit), så det er mer enn nok kapasitet. Hvor mye det blir på hver person er vanskelig å si, siden ingen greier å bruke opp kapasiteten er det alltid mer tilgjengelig.

Lenke til kommentar

De siste årene har det vært 800Mbit internett. Har ikke forhandlet med leverandøren ennå, men antar at jeg skaffer det samme i år.

Ok :) Men sånn ca. hvor bra får hver person da? Sånn ca. hvor bra var det tidligere år, når man har tatt speedtest? :)

 

PCen min har aldri greid mer enn 200Mbit, men jeg vil tippe på at de fleste greier å pushe 80-90Mbit hver vei. Vi har aldri greid å bruke opp den 800Mbiten (stort sett liggi på 450-550Mbit), så det er mer enn nok kapasitet. Hvor mye det blir på hver person er vanskelig å si, siden ingen greier å bruke opp kapasiteten er det alltid mer tilgjengelig.

Ok takk for svar :) Har bare ikke fått så mye konkret og noen sa 2 mbit pr person, men syntes det hørtes veldig lite ut :) Men takk for svar ^^, Gleder meg skikkelig til PP allerede :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...