Gå til innhold

Slette google-kontoer


Anbefalte innlegg

Jeg har gått helt surr i gmailer og andre Googletjenester og passord, jeg husker ikek lenger passord og brukernavn etc... derfor vil jeg slette alt og "begynne på nytt".

 

Men dersom jeg sletter alle googlekontoene mine, mister jeg da også tilgangen til Picasa nettalbum? Picassa nettalbum vil jeg beholde, men google talk, gmailer og alle andre Google tjenester vil jeg slette. Er det mulig og eventuelt: hvordan?

 

Hilsen Peer Grynt :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nettopp det... jeg har laget flere kontoer og har gått helt i surr etter ha ha endret passord, synkronisert kontoene for ikke å si androidprogrammet på telefonen, og ingen godtar passordene som jeg mener å ha laget. Jada.... jeg vet jeg er et surrehode, men hvordan sletter jeg alt, inkludert synken på android og samtidig beholder Picasa nettalbum? Jeg kan ikke se det er noe sted jeg kan slette androidesynkroniserinskontoen... :confused:

Lenke til kommentar

joda, jeg kommer inn på picasa, men det passordet vil ikke androidsynkroniseringen godta!

Jeg bruker internet explorer, men firefox har en passordliste altså? Absolutt noe å tenke på det ja... jeg tror jeg vil begynne åbruke den! :-)

Slette alt og begynne et nytt, ryddigere og bedre liv! :eek:

Lenke til kommentar

joda, jeg kommer inn på picasa, men det passordet vil ikke androidsynkroniseringen godta!

Jeg bruker internet explorer, men firefox har en passordliste altså? Absolutt noe å tenke på det ja... jeg tror jeg vil begynne åbruke den! :-)

Slette alt og begynne et nytt, ryddigere og bedre liv! :eek:

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...