Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kvalito IT forbyr hotmail for sine ansatte.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med å hindre de ansatte i å bruke hotmail som webmail, når dette faktisk er en av de få web-basserte tjenestene som tilbyr gratis virusvask? Jeg har hvertfall aldri fått virus på hotmail så lenge McAfee scannet alt av mails jeg fikk.

 

Selvsagt er det andre grunner til å ikke bruke hotmail, men virus er en litt tynn unnskyldning :smile:

Lenke til kommentar
Kvalito IT stinker xXXXx... dyre linjer og folka som driver stedet er gærne i hue.  :lol:  

 

Men koslig at de begynner å ta over livet til oss MS baserte slaver, kanskje de går for "world domination" også  :lol:

 

Når sjekka du prisene og hva mener du med at de som driver det er gærne? Jeg har nettopp fått 1024/256 og har aldri fått så bra support og sakshåndtering via mail på bare få minutter...dessuten har de 24timers vakt der.

 

Å skrive sånnt tull er totalt usaklig.

 

Og til topic, Who cares? Om de ikke får bruke hotmail så menes det vel som f.eks [email protected] Dessuten så er hotmail det tregeste som fins og den neddynges av spam og da kommer det lett virus med...tviler på at de vil ha det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Kvalito IT stinker xXXXx... dyre linjer og folka som driver stedet er gærne i hue.  :lol:  

 

Men koslig at de begynner å ta over livet til oss MS baserte slaver, kanskje de går for "world domination" også  :lol:

 

Når sjekka du prisene og hva mener du med at de som driver det er gærne? Jeg har nettopp fått 1024/256 og har aldri fått så bra support og sakshåndtering via mail på bare få minutter...dessuten har de 24timers vakt der.

 

Å skrive sånnt tull er totalt usaklig.

 

Og til topic, Who cares? Om de ikke får bruke hotmail så menes det vel som f.eks [email protected] Dessuten så er hotmail det tregeste som fins og den neddynges av spam og da kommer det lett virus med...tviler på at de vil ha det.

 

men du er enig i at det hele virker mer useriøst når de bruker hotmail adresse ?

Lenke til kommentar

si hva du vil... jeg mener mitt om det, basert på priser i markedet og erfaring.

 

Skal du ha linje så lønner NGT seg . Vil også annbefale Firstmile.

 

Om de ikke har egne eposter som navn@firma så er de jo klart amatører, men å nekte ansatte å bruke hotmail, er jo ikke lov...

 

Men whatever... dette er egentlig en helt unyttig diskusjon

Lenke til kommentar
Kvalito IT stinker xXXXx... dyre linjer og folka som driver stedet er gærne i hue. :lol:

 

 

Når sjekka du prisene og hva mener du med at de som driver det er gærne? Jeg har nettopp fått 1024/256 og har aldri fått så bra support og sakshåndtering via mail på bare få minutter...dessuten har de 24timers vakt der.

 

Å skrive sånnt tull er totalt usaklig.

 

 

 

Enig, de små adsl leverandørene er som regel de som har best service.

Lenke til kommentar
Kvalito IT stinker xXXXx... dyre linjer og folka som driver stedet er gærne i hue. :lol:

 

Men koslig at de begynner å ta over livet til oss MS baserte slaver, kanskje de går for "world domination" også :lol:

 

Der har vi et selverklært geni... :roll:

 

Og for å svare deg på samme intellektuelle nivå, så kan du jo alltids ta en diskusjon med Kai, da jeg håper at du i din mangel på fornuftig argumentasjon drar en "Schanche" mot ham.

Åja... Glemte jeg å nevne at han har svart belte i Taekwondo :D

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å hindre de ansatte i å bruke hotmail som webmail, når dette faktisk er en av de få web-basserte tjenestene som tilbyr gratis virusvask? Jeg har hvertfall aldri fått virus på hotmail så lenge McAfee scannet alt av mails jeg fikk.

 

Selvsagt er det andre grunner til å ikke bruke hotmail, men virus er en litt tynn unnskyldning :smile:

 

:D Det eneste stedet jeg har fått virus på mail er hotmail (forrige uke, to stk) :D

Lenke til kommentar
Kvalito IT stinker xXXXx... dyre linjer og folka som driver stedet er gærne i hue. :lol:

 

Men koslig at de begynner å ta over livet til oss MS baserte slaver, kanskje de går for "world domination" også :lol:

 

Hvorfor klager du? eneste Kvalito har gjort feil i det siste er Isdn prisene, ja kan slå meg enige at de gjorde en feil der.

Selv får jeg Kvalito Adsl snart og servicen er bra, de har nettopp flyttet kontorer og derfor virker de litt "trege" for tiden.

Men absolutt NGT er et bra valg men desverre er det ikke alle som kan ha det. Kvalito leverer til alle som kan ha adsl gjennom Telenor sitt nett.

 

 

Håper kvalito klarer seg bra

Lenke til kommentar

ThomasM - men du er enig i at det hele virker mer useriøst når de bruker hotmail adresse ?

 

Ja klart, ingen firma bør bruke hotmail adresser, hadde jeg sett noe sånnt så ville jeg tatt det svært lite seriøst og tenkt herre gud har de ikke råd eller peiling til å ordne orntlige adresser engang, ja så får det heller bare være...

 

Kvalito klarer seg veldig bra om de holder denne standaren, eneste som kan bli bedre er lavere pris selvfølgelig, men det gjelder alle ISP'er. Tror de kan klare å kapre mange firma kunder og da er de i "Safe zone" men de er nå ganske store nå da.

 

Har fått 2 venner til å bestille Kvalito ADSL og en til å bytte ISP fra Telenor til Kvalito hehe, alle har fått prøvesurfet hos meg på en av PC'ene og fått teste, jeg skulle jo startet internet cafe og vært selger :)

Lenke til kommentar

Skål! :wink:

 

"Kollegene festet så å si hver helg, og begynte gjerne foran tastaturene på jobben. Kathrine J. Aune (22) ville ikke være med - og det straffet seg."

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/?a...hiveItem=130893

 

Nå skjønner vi hvorfor de var helt på jordet med prissettingen av fastpristilbudet sitt ... Ikke så lett å holde styr på så mange tall når det er fredag ettermiddag ...

Lenke til kommentar
Skål! :wink:

 

"Kollegene festet så å si hver helg, og begynte gjerne foran tastaturene på jobben. Kathrine J. Aune (22) ville ikke være med - og det straffet seg."

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/?a...hiveItem=130893

 

Nå skjønner vi hvorfor de var helt på jordet med prissettingen av fastpristilbudet sitt ... Ikke så lett å holde styr på så mange tall når det er fredag ettermiddag ...

 

Usaklig, hva gjør det om man fester litt? Fester aldri du, er du 10 år kanskje? Er bare kult at de har litt sosial omgang. Skal man sitte alene og lese "Hjemmet" eller?

 

Vil hun ikke feste så er det hennes valg, trenger da f@en ikke løpe til avisen med det, latterlig dum kjærring, festbrems :evil: ! :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...