Gå til innhold

Låst min Android med smart app protector pro


Anbefalte innlegg

Jeg har en Android mobil (Huawei U8860 Honor) med android 2.3.3.

Jeg lastet ned Smart app protector pro igår, og låste mange av mine sosiale og instilling apps itillegg til instralleringspakker (alle), som gjør at jeg ikke kan endre noe på Androiden fra mobilen.

 

Problemmet er at jeg tastet inn feil passord, og husker ikke passordet. Den har ingen sikkerhetsspørsmål elr noe, det eneste den hadde var å sende passordet til mailen men dette funket ikke får jeg låste den.

 

Det jeg lurte på da var om det var noe mulighet for å fjernslette eller slette programmet eller gjennopprette fra PC-en?

 

PS. Appen er lastet ned på intert minne.

 

Håper på raske svar :) furstrerende å ikke kunne gjøre stort mye på mobilen:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kam prøve å avslutte applikasjonen. Hvis du kommer til innstillinger og applikasjoner, finner den i listen og tving avslutning. Men kan være det ligger sperre på å avslutte applikasjonen også :p

 

Eller avinstaller knappen ved siden av tving avslutning.

 

Hvis ikke kan du sende en email til utvikleren og spørre. Er nok redd for at du må ta en factory reset..

Lenke til kommentar

Ingenting. Mister kun det på det interne (telefonminnet) minnet, altså apps osv.

 

Er to steder du kan bruke til å slette, i innstillinger og personvern som heter "Fabrikkinnstillinger" og "Slett intern lagring" under lagring. Ville nok brukt den i lagring delen, altså 'slett intern lagring'.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...