Gå til innhold

- Økt strålefrykt i Norden skyldes Gro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske imponerende hvordan ett menneskes syn kan legge føringer på en hel bransje.

 

Jeg vet at norske teleaktører ikke for alt i verden ville bestride Brundtlands virkelighetsoppfatning, simpelthen fordi hennes autoritet var så formidabel at det ble vurdert som åpenbart uklokt å korrigere informasjonen hun formidlet.

 

Dette til tross for at de samme selskapene var av den oppfatning at det hun sa var tullball.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Elsensivitivet eksisterer som en sykdom. Også i Norge, selvom det ikke er en statlig godkjent diagnose ennå. I Sverige har 250.000 - 290.000 pasienter meldt fra til sin lege at de opplever negative symptomer når de er i strålingsmiljøer, symptomer som hos dem forsvinner når de er iute av strålingsmiljøer. Dette er reelt. ikke bare for Gro Harlem Brundtland. i Sverige er elsensitivitet en statlig godkjent diagnose - og har vært det siden 2004. Det finnes tusenvis av fagfelle godkjente universitets forskningstudier på den internasjonale forsnkingsstuesiden pubmed som bekrefter elsensitivitet og skader som slik elektromagnetisk stråling fra mobiler og wifi ohg AMS kan lede til. Ikke bar kreft diagnoser, som jo også er kraftig koblet til stråling i følge forskningen. Så...get wise get wired. Internett ser supert - men bruk kablet nett. Slå av ruteren i dag. og tekst ikke ring. Slå av mobil og nettverk om natten, så sover du og barna dine trygt.

Lenke til kommentar

Her er en link til studier som beviser at mobil og wifi og AMS stråling fører til elsensitvitet. På Engelsk dog, de fleste strålingsstudier er internasjonale, Norge ligger langt bak når det gjelder dette feltet. Selv om vi ligger langt foran i å bruke slik helsefarlig trådløs teknologi.

Helsefarlig for alle. Ikke kun de som får symptomer. Mobilstråling ødelegger cellene i menneskekroppen, som fører til migrerende symptomer som hodepine, ufokusert, tap av korttidsminne, muskelsmerter, stikkende smerter, hjerteproblemer, sviktende kne, tinnitus.

Har du disse eller flere av de 38 mest vanlige elsensitive symptomene ville jeg sluttet bruke trådløs teknologi på dagen.

Elsensitivitet unner jeg ingen.

Å være allergisk mot nøtter og gluten er kjipt, men ingen tvinger nøtter og gluten ned i munnen din hver gang du går ut av huset. Slik er det å være elsensitiv: å få symptomer når en er utsatt for stråling. De vil si på cafe (wifi), i gata i byene (hotspots), på motorveien (mobilmaster), hjemme (AMS), på kino (mobiler, på fly (radar), i matbutikker (mobiler og trådløs betaling). Skjønner? Dette er ikke en hverdag jeg unner noen.

Men det er min hverdag.

Nå.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?term=electromagnetic+radiation+electrosensitivity

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...