Gå til innhold

Smart annonse på finn.no


Kazuo

Anbefalte innlegg

Finn annonse legger jeg ikke ut tilfelle annonsen blir modifisert av eier..Man kan søke den opp selv.

 

Beskrivelse

 

Jeg kjøpte sykkelen av en god kamarat av meg, så jeg kjenner godt til denne sykkelen fra før av.

Er en strøken sykkel både utvendig og motormessig som har overholdt alt av service. Har vært på service nylig.

Har fått nye dekk montert no nettopp. Byttet olje osv.

 

Har depostøtte, motorsykkelpresening og effektanlegg til den.(orginalt eksos følger også med)

Dette er en 600ccm som kan kjøres når man er 18. Men jeg har gjort litt endringer på den så jeg kjører den som fullefekt. Dette vil si at jeg har 136hk og ikke 36 som orginalt. Men om du ønsker så kan jeg gjøre den orginal før salg!

Jeg har laget til en bryter så vist jeg blir stoppet så trykker jeg på en uskyldig liten knap og då er den etter rett orginal.

 

Den kan være "timet" og gå lovlig på vei, men då må den forsikres som full effekt. Dette har ikke jeg gjort grunnet vil spare penger på forsikringen.

 

Jeg er utrolig førnøyd med denne sykkelen, den går godt og ser utrolig tøff ut. Ser like ny ut som det den gjore den dagen de kom ut av butikken.

 

 

 

 

 

Så det karen gjør her er

Innrømmer at han har svindlet på forsikring

Innrømmer at han ulovlig har fjernet en sperre på mc'en

Opplyser om at han har gjort en ulovlig modifikasjon på selve sykkelen

Ikke minst finn annonsen er i hans navn og tlf nr.

 

Lit usikker på om denne tilhører i humor, men jeg lo hvertfall når jeg leste den..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å skrive at sykler er trimmet (altså ulovlige modifikasjoner) er da helt vanlig på finn.no

 

jeg har lest minst 1000talls mc annonser i mange år, og dette er første gang noen har vært såpass direkte.

 

Ofte står det bare registret som "lav effekt" osv, kan gjøres om til full effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...