Gå til innhold

Test: Silverstone Temjin TJ04-E


Anbefalte innlegg

Savner virkelig flere kabinetter av mindre størrelse, stilfult design, men med full støtte for ATX og de største skjermkortene...

Hva sødern skal vi med 3-4stk. 5,25" brønner? Bruker knapt optisk stasjon 1 gang pr mnd.. Brenne en plate har jeg ikke gjort på 2-3år..

Og hva med 6++ 3.5" brønner? Gi meg 2 brønner for mulighet til Raid. SSD kan bare legges et sted uansett...

 

Sett PSU i front så sparer man fort 10CM på høyden alene i et kabinettdesign..

 

Raskt forslag:

post-129856-0-67359400-1333969537_thumb.png

 

 

Jeg vil ha noe med god ventilasjon, ikke bråker som jet-jager, og ikke tar opp halve pulten, men som også har full ATX støtte, plass til store GPUer, og har gode løsninger..

har tenkt på det akkurat samme mange ganger :wee: rart at ingen store produsenter lager noe lignende :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

650D er pen, men sidevindu blir for fjortiss for meg. Dessuten er prisen på 1500kr litt drøy, og kabinettet i seg selv for stort..

 

H2 Gjør mye bra, ser pent ut og koster fra 900kr. Men Nzxt har vel ikke vært videre kjent for høy kvalitet.. Dessuten har H2 et helt ræææva HDD oppsett:

 

post-129856-0-57288900-1333970154_thumb.jpg

 

Her må man jo plukke fra hverandre halve maskina for å komme frem til diskene!

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar

Agentspoon:

Husker at du kjøpte det kabinettet i sølv på ett eller annet weekendtilbud. Må si at det tar seg godt ut på skrivebordet ditt selv om jeg foretrekker den sorte utførelsen med 2x grønne eller blå katoderør innvendig.

 

BFF-BattleFieldForever:

Det kommer an på bruksområdet. Joda, det er flott til en arbeidsstasjon med mange disker i RAID5 osv men Fractal Design R3 med sine 13 kg og overdimensjonerte løsninger er ikke spesielt egnet til gaming-PC og der det stor benyttes hovedkort, minne, grafikkort, optisk drev, 1x SSD og 1x HDD. Til en slik bruk er Definne R3 totalt overkill og de termiske egenskapene er heller ikke spesielt gode.

Til en slik bruk er Define R3 sjanseløst mot et Lian Li aluchassi på 4 kg.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lian-Li har flere superkvalitet kabinetter i 100% alu til under 1000kr. De er stilrene, kompakte og ikke minst superlette! Ofte ikke mer en 4-6kg!

 

Sjekk Lian Li PC-A05NB som har PSU i front og klarer kort på størrelse med HD5870! :dribble: pris på 800kr og vekt på 4kg! Det er lankassa si det!

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...