Gå til innhold

Underworld awakening- Ikke på norsk kino?


Gnurk!

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare/Forstå hvorfor ikke denne filmen treffer det norske lerettet?

 

Den var jo i første stund meget forsinket, da de planla å vise Ca rundt Amerikansk tid men klarte å fortsette å forsinke og forsinke helt til Mars så April i starten, men nå virker det ikke som den skal vises i det hele tatt? jeg finner den hvertfall ikke listet på kommende filmer noen steder.

 

Dette finner jeg litt rart, i USA er etterspørselen allerede bevist ved at den holdt førsteplassen ift lerrettet en stund, filmen gikk på kino i våre nabo-land også, suksessen der har jeg lite info om dog.

Hvorfor ikke Norge? er det lover som gjør det ekstra vanskelig?

 

Denne lista er kanskje noe av det tristeste jeg har lest http://www.imdb.com/title/tt1496025/releaseinfo

 

Men da jeg i dag innså at det ikke kommer på norsk kino (værtfall ikke i Kr.sand eller Stavanger) så... ja da var dagen ødelagt, dette var en film jeg hadde gledet meg til veldig lenge, det var en film som tok meg tilbake til julaften, i form av at det er en pakke der, men du vil vente til rett øyeblikk og rett stemning.

Men nå er det faen me ikke no vits, nedlastingen er allerede startet, men jeg er fortsatt nysgjerrig på grunnene til dette...Har noen noe lys å skinne på saken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...