Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter med et slikt kabinett som jeg skal bruke til min nye gamer.

 

Skal felle inn 3stk 120mm i sidedøren. For som vi alle vet er det ikke så veldig bra kjøling i dette kabinettet. Men jeg sitter å lurer på om jeg skal da det inn i kammeret der psu er eller om jeg skal få det å blåse inn over gpu. Uansett øker jeg flowen, men hva er best?

 

Kommer sette 3stk 120mm i toppen, her kommer det også monteres en H100 ifra Corsair.

 

Vurderte først en helt ny vannloop med gpu og cpu, men ønsker ikke å legge så mye penger på kjøling som jeg gjorde i forrige prosjekt:-)

 

Setter pris på deres meninger i dette saken da jeg skal sette hullsagen i døren ikveld:-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

...For som vi alle vet er det ikke så veldig bra kjøling i dette kabinettet....

Ikke bra kjøling???? Hvaffaen er det du snakker om?!?! 800D er laget for vannkjøling og gir også ekstremt god kjøling ved bruk av vannkjøling. Med tanke på luftkjøling er det også et bra kabinett hvis man bare benytter de mulighetene man har og setter opp riktig antall vifter som blåser inn og ut på rett steder osv...

 

Men on topic:

Kjølemessig vil det nok være best å få de til å blåse luft inn til GPU, til kjøling av andre ting har du god nok tilgang på luft fra andre retninger, men for all del få det til å se pent ut!! du kan ikke ødelegge et så fint kabinett med å bare skjære 3 runde hull!!!

Lenke til kommentar

...For som vi alle vet er det ikke så veldig bra kjøling i dette kabinettet....

Ikke bra kjøling???? Hvaffaen er det du snakker om?!?! 800D er laget for vannkjøling og gir også ekstremt god kjøling ved bruk av vannkjøling. Med tanke på luftkjøling er det også et bra kabinett hvis man bare benytter de mulighetene man har og setter opp riktig antall vifter som blåser inn og ut på rett steder osv...

 

Men on topic:

Kjølemessig vil det nok være best å få de til å blåse luft inn til GPU, til kjøling av andre ting har du god nok tilgang på luft fra andre retninger, men for all del få det til å se pent ut!! du kan ikke ødelegge et så fint kabinett med å bare skjære 3 runde hull!!!

 

De fleste tester viser faktisk at 800D IKKE er et kabinett man burde velge hvis man skal gå for kun luftkjøling. Det har vist altfor dårlige resultater med tanke på størrelse og pris, ikke minst. Vannkjøling er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...