Gry Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Jeg har en HD som har tatt kvelden. Den var delt i 2 partisjoner - en data og en system. Jeg har prøvd å installere XP på nytt og den prøver da å formatere - uten å lykkes. Ved å starte opp maskinen på en boot diskett får jeg tilgang til data-partisjonen og kan se alle filene mine. Men - frustrerende nok - så vil maskinen ikke kopiere disse filene ut på diskett. Feilmeldingen sier at det har oppstått en generell feil. Jeg har også prøvd å koble HD som slave, men da nekter masterdisken å starte. Noen forslag til hvordan jeg kan få tak i dataene mine? Hilsen Gry
Kukkikano Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Hei.. Kopieringen til A: feiler sikkert fordi det er en feil på HD'en. Prøv å gå inn på hjemmesiden til de som har laget HD'en og last ned et test program som finner ut hva feilen kan være. I det test programmet pleier det å gå ann å lav formatere disken(jeg måtte gjøre det med en western digital disk som kræsja). Prøv først HD'en i en annen pc(hvis du har mulighet til det), og se om du får kopiert over no data.. Lykke til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå