Gå til innhold

Sony Cybershot DSC-P8 Hvor får jeg kjøpt det ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Hvor du kan få kjøpt kameraet vet jeg ikke, men forhør deg hos en som forhandler Sony kameraer. Kameraet kom foresten godt ut i test og hvis du går inn på denne siden kan du lese hva eiere av dette kameraet mener om det! http://www.dpreview.com/reviews/read_opini...dkey=sony_dscp8

Alt går jo så fort i disse tider, kanskje det ikke lengere er å få, det kom jo tross alt i salg i mars/april.

mvh

s-ki

Lenke til kommentar
Sett på flere web-shoper nå men finner det ikke noen steder. Noen som kan hjelpe ?

Det kommer ikke i salg før i november engang.

Innen den tid kan du prøve å se litt på det nye Canon 300D. :yes:

 

At dette ikke kommer i salg før i November er helt feil da det har hvert i butikkene en god stund allrede, både expert, lefdal og elkjøp selger dette kameraet.

 

PS: For en som er ute etter Sony P8 så er vel ikke Canon 300D hverken i størrelsen klassen eller pris klassen som han er på jakt etter et kamera i.

Lenke til kommentar
Sett på flere web-shoper nå men finner det ikke noen steder. Noen som kan hjelpe ?

Det kommer ikke i salg før i november engang.

Innen den tid kan du prøve å se litt på det nye Canon 300D. :yes:

 

At dette ikke kommer i salg før i November er helt feil da det har hvert i butikkene en god stund allrede, både expert, lefdal og elkjøp selger dette kameraet.

 

PS: For en som er ute etter Sony P8 så er vel ikke Canon 300D hverken i størrelsen klassen eller pris klassen som han er på jakt etter et kamera i.

 

Jeg legger meg herved i støvet og beklager så mye.

Det ble litt sent i går kveld og jeg kimsa litt og trodde det var

Sony Cyber-shot DSC-F828 du spurte etter. Så bare det 8-tallet

og forhastet meg en smule :(

 

Sorry :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...