Gå til innhold

TEST: Qtec 6053MDL


Anbefalte innlegg

Uhm, jeg beklager Tor, navnbror som du er, for du er sikkert en god kar, men denne testen følte jeg var dårlig skrevet.....

 

 

Takk for kritikken, Bilb, og alle andre. Dette var den første anmeldelsen jeg gjorde for hardware.no, så med tid og stunder blir det nok bedre, litt etter litt ...

 

Håper dere ikke fikk kaffen i halsen :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser jo greit ut dette. Ser det har ekstra harddiskbrønner, sikkert kjekt hvis man skal ha mange men persjonlig liker jeg ikke å sette hardisken i hardiskbrønnen. Jeg fester den heller med dobbeltsidig teip under hdbrønnen, for å unga kontakt med metallet og dempe støynivået. Vet ikke hvor mye det hjelper, kansje noen som vet? Uansett er det et stilig kabinett.

 

Du har vifte på hardiskene håper jeg? Etter og ha opplevd at hastighet synker ved langvarig utsettelse for varme har jeg lært og kjøre ned diskene mine. Og dermed er det lurt med HDbrønner siden disse avleder varme. Helst med noen vifter på. Last ned "Active smart" og sjekk temp. på diskene dine. Er de over 50 så burde du virkelig senke dem. Mine kjører på 27c for øyeblikket. IBM 180gxp 123gig.. Har 5slike disker i et 35cm høyt Qtec kabinett. 300kr for et kabinett med plass til 8 hardisker er jo ikke noe galt. Vell og merke med en modd som tok 5min.

 

Men et greit kabinett ,men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg som var sikker på at det var lys i viftene...http://www.hardware.no/tester/kabinett/qtec_6053/sidepanel.jpg

 

ok, det kan vere at det er lys i viftene også. Hadde ikke sett så nøye på bildet :oops:

 

Det er lys i viftene, Bevis1 og Bevis2.

 

Edit : sry for at jeg postet "litt" sent :p Kom ikke over testen før nå, og kikket ikke på datoen før jeg postet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...