Gå til innhold

G551 er !!!! BRA


Templar

Anbefalte innlegg

Dette er en Centrino maskin så STØYER den? Hvordan er det mulig da? :roll:

 

Har ikke sjekka så nøye, men med knallbra skjerm (og det sier jo flere) sitter det nok et relativt knallbra skjermkort i den også. Og det trenger kjøling om CPU'en er aldri så Centrino. :yes:

 

Uansette er det jo bedre med jevnt lavt sus enn IBM/DELL-varianten med skippertaksvifter som får PC'en til å lette når de starter opp ... :x

 

Forøvrig sølte jeg en hel kopp j***g varm kaffe over IBM'en min her en dag. Brant meg litt på fingern da jeg åpnet DVD-skuffen for å tømme den, ellers ingen problemer. Kanskje derfor den koster 10 laken mer enn andre (nesten) tilsvarende maskiner :woot:

 

PP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare føye meg inn i rekken av glade ecs 551 eiere..fikk min fra multicom.no for ei uke siden og er så langt kjempe imponert over maskina. Selv om tastaturet ikke er helt topp.... men det er jo bare en liten bagatell... :)

Eneste problemet er at usb portene bare er 1.1, prøvd å oppdatere drivere osv, men fikk d ikke til.

noen som kan hjelpe? :p

Lenke til kommentar
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

 

kan nesten ikke vente lenger 2uker igjen til den detter ned i posten. Har vært litt i tvil (støy), men etter å ha lest denne tråden kan jeg ikke annet enn å glede meg :))

To uker? Hvor du har bestilt? Eller er det den nye som ble nevnt ovenfor? Fikk min (551, c1400) på 2 dager...

 

To uker til lønn :)

Lenke til kommentar

Guyz...

 

sjekkte minnet på G551 med CPUID og!

 

2x256 Kingston minne brikker.. ddr 200pin DDR333

CAS 2 3 3 6

Her kommer overraskene parten for meg.. minnet er ECC!!

 

Første bærbaren for meg og jeg vet ikke hvis dette er standard eller ikke på labtop men jeg tror ikke siden hvis du har ECC minne da står det der klart. Men når jeg bestillte bærbaren da stå ingenting om det..

 

Jeg er fornoyd med at labtoppen har ECC siden den er ikke for spill men for jobb.. men jeg spiller llitt da :D

 

Hilsen,

Simon

Lenke til kommentar

Denne G551 høres jo veldig bra ut. Har selv en G732, som jeg er kjempefornøyd med.

 

Men har tenkt å bytte til G551 av to grunner, mobiliteten og forelesningsvennligheten dens :smile:

 

Så mitt spørsmål er til dere som har kjøpt og hørt den:

???Er den skolevennlig, med tanke på støy, kan den brukes på forelesninger og i klasserom???

 

Lurer fordi det er en vifte som visstnok går hele tiden.

 

Takk 8)

Lenke til kommentar

Den er stille nok for forelesning ville jeg tro.

 

Ruler full stending.. bruker den sjælf pð mitt siste semester i skolen hvis markedet forsetter at snu seg :D

 

Synes det helt konge at minnet i notebokken er også Kingston CAS 2 DDR 333 ECC.. ikke no name cas 2.5 eller 3 non ECC som jeg hadd forventet..

 

Denne bærbar er undervurdert og tar DELL og Whitebox angåene innhold og vinner også for design.. sykkelig nydelig utsene :D

 

Lykke til,

Simon

Lenke til kommentar

Har nettopp fått min i posten :smile: :smile: :smile: :smile:

 

Virker kjempe bra, har akkurat inst xp og sitter og legger in drivere. Er ikke helt fornøyd med skjermkortdriverene enda. Noen som vet hvor jeg kan finner de beste driverene?? Har inst de som jeg fikk på cd med maskinen..

 

Gi gjerne en link

 

Takker for svar

Lenke til kommentar

men hvordan er den der "Hodetelefonuttak / 5.1 utgang (SPDIF utgang)" ?

Er den optisk? Er den sånn at jeg kan koble den til en dolby digital / dts decoder og få ekte dd/dts lyd? Ved å f.eks bruke "Digital (S/PDIF) out to external processor" instillingen i windvd, slik som jeg gjør på min stasjonære med optisk s/pdif.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...