Gå til innhold

Endelig er Fujifilm X100 "ferdig"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er noen som har rapportert om "syk" forskjell i manuell fokus, var dette inkludert i denne oppdateringen? Til det bedre vel å merke. Hvis bør dette kanskje legges til i artikkelen?

Endret av picatta
Skrevet

Akkurat lastet ned firmwaren merker ikke noe særlig forskjell i manuell fokus. auto fokus kan enda ikke styres fra FN. Du må fortsatt inn i menyen.

Skrevet

Har alltid hatt en forkjærlighet for X100, men alle de negative tingene, mye pga firmware, gjorde at jeg gikk for D7000.

X100 virker som ett du får mye, men mister andre viktige ting. Som AF, objektiv bytte, manuell fokus… Men det frister virkelig å kunne ha ett kamera som man alltid kan ha med seg, og som kan gi bilder som vanlige DSLR ikke kan gi, men med samme kvalitet om man er heldig å nailer ett bilde.

Var noen som rapporterte fiks på manuell fokus, men må ha vært placebo ;)

Skrevet

X100 er fortsatt ikke ferdig. Folk på DPreview klager på at AF med AFL/AEL knappen ikke fungerer skikkelig lenger når man har kamera i MF modus. Morsomt. Jeg har ikke merket noen forskjell på det, men bruker somm oftest AF-S

Skrevet

Jeg bruker praktisk talt kun MF med AF på AFL/AEL og har ikke merket noen endring siden forrige firmware. Greit, AF sliter i dårlig lys, men det har den jo alltid gjort på X100.

• Opprett ny...