black_sheep Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Nå, for en time siden skulle jeg låse opp tlf'n (iPhone4). Men lock-button sitter fast. Om dere skjønner? Får ikke trykken den ned.. Garantien gikk ut for 6-7 mnd siden så det nytter vel ikke. Heeelp me
zetlitz Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Du har fem års reklamasjonsrett, så det har ingenting å si at garantien har gått ut. Det samme skjedde for øvrig på min iPhone 4, men siden den gikk i asfalten i 100 km/t noen måneder tidligere, så jeg regner med at et verksted ville lagt skylden på en støtskade uansett, så jeg kjøpte heller ny.
black_sheep Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Skrevet 23. mars 2012 Du har fem års reklamasjonsrett, så det har ingenting å si at garantien har gått ut. Det samme skjedde for øvrig på min iPhone 4, men siden den gikk i asfalten i 100 km/t noen måneder tidligere, så jeg regner med at et verksted ville lagt skylden på en støtskade uansett, så jeg kjøpte heller ny. Har funnet ut at rep. koster 700,- fra en av disse ipodekspertfirmaene, så tok det like gjerne der. Repareres på dagen, og sendes samme dag i post. Klarer vel tre dager uten mobil. Regner med det tar nooooe lengre tid å sende til Apple.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå