Tiedemanns 3 Skrevet 17. mars 2012 Skrevet 17. mars 2012 Alle filer og programmer jeg prøver å åpne ved høyreklikk går ufattelig tregt - kan da bortimot 1 minutt. Noen som vet hva det kan komme av? Bruker Windows Vista.
Mephisto- Skrevet 17. mars 2012 Skrevet 17. mars 2012 Alle filer og programmer jeg prøver å åpne ved høyreklikk går ufattelig tregt - kan da bortimot 1 minutt. Noen som vet hva det kan komme av? Bruker Windows Vista. Lenge siden du har starta pcen på nytt? Prøv program som CCleaner Lenge siden du har formatert?
Tiedemanns 3 Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Skrevet 18. mars 2012 Hei, og takk for svar. Kjører ccleaner daglig,RegMech ofte + et program som heter IOBit Toolbox - dette fjerner også "tomme" registerfiler, mulig jeg har fjernet noe som ikke skal fjernes....? restarter nesten daglig, formatert har jeg ikke gjort - bør kanskje prøve det :-)
Mephisto- Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Hei, og takk for svar. Kjører ccleaner daglig,RegMech ofte + et program som heter IOBit Toolbox - dette fjerner også "tomme" registerfiler, mulig jeg har fjernet noe som ikke skal fjernes....? restarter nesten daglig, formatert har jeg ikke gjort - bør kanskje prøve det :-) Hei, og takk for svar. Kjører ccleaner daglig,RegMech ofte + et program som heter IOBit Toolbox - dette fjerner også "tomme" registerfiler, mulig jeg har fjernet noe som ikke skal fjernes....? restarter nesten daglig, formatert har jeg ikke gjort - bør kanskje prøve det :-) Ta backup av registeret også sletter du alt ja Formatering anbefales!
Tiedemanns 3 Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Skrevet 19. mars 2012 Hei, og takk for svar. Kjører ccleaner daglig,RegMech ofte + et program som heter IOBit Toolbox - dette fjerner også "tomme" registerfiler, mulig jeg har fjernet noe som ikke skal fjernes....? restarter nesten daglig, formatert har jeg ikke gjort - bør kanskje prøve det :-) Hei, og takk for svar. Kjører ccleaner daglig,RegMech ofte + et program som heter IOBit Toolbox - dette fjerner også "tomme" registerfiler, mulig jeg har fjernet noe som ikke skal fjernes....? restarter nesten daglig, formatert har jeg ikke gjort - bør kanskje prøve det :-) Ta backup av registeret også sletter du alt ja Formatering anbefales! Takk :-) Will do :_)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå