Stalthy Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Easycap funker veldig bra, hva sakl du bruke den til? Merk deg at du får ikke dårligere kvalitet, du får den som er på dvd/ps2, (men man får jo ikke noe høyere/bedre enn det ) Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Easycap funker veldig bra, hva sakl du bruke den til? Merk deg at du får ikke dårligere kvalitet, du får den som er på dvd/ps2, (men man får jo ikke noe høyere/bedre enn det ) Grunnen til at jeg skal ha EasyCap er at jeg vil at maskinen ikke bare skal både se mest mulig original ut, men også være tilnærmet funksjonell som originalen + noen ekstra features. Hvilket operativsystem bruker du den i ? Håper den er nogenlunde støttet under Linux. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) win 7 er det Usikker på hvordan det er på linux, du må installere et program om jeg ikke tar heeelt feil... E: Etter litt googling, jupp det skal funke det må laste ned linux driver Endret 15. april 2012 av Stalthy Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Sweet ! En mindre hodepine å tenke på. Takker ! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hei! Vet ikke om du har bestemt deg for strømforsyning enda, men vi har fastslått at Iwill.no selger den billigste PicoPSU-en. FYI lizzzm Iwill.no selger også: http://www.iwill.no/...apter.1830.html Det trengs under ingen omstendighet mer enn 120W for å drive en mini-itx rigg med laveffektsprosessor. Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Jeg har mine tvil om at 120Watt holder til å drive dette. Dette er listen over hardware som jeg satser på å skvise inn her Hovedkort: ASUS M4A88T-I Deluxe, Socket-AM3 CPU: AMD Phenom II X6 1055T RAM: Corsair Value DDR3 SO-DIMM 1333MHz 8GB HD: 2 x OCZ Agility 3 120 GB HD Tilbehør: 2 x OEM SSD 2.5" to 3.5" Bracket SATA GPU: Sapphire Radeon HD 7750 1GB GDDR5 PSU: Shuttle PC63 500W PSU Misc: EasyCap - Capture-card Vifte i front: 40mm vifte - merke ukjent. Kabler: 2 x Serial ATA cable 50 cm vinklet Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Ha tålmod Har bestillt alu-plater 2mm x 20mm x 20mm som hovedkort skal plasseres på. Så snart jeg har det på plass, så kan jeg begynne på hovedkort-tray. Nå for tiden holder jeg på med småting, som f.eks A/V-kortet og dvd-rom/rec. Kommer bilder etterhvert. Utfordringen der blir at jeg må tilpasse 3 forskjellige enheter som skal passe sammen. Selve drevet + spacer, som er mellomledd for knappen på ytterste del som festes i slot-drevet. Cirka 1.Tomme avvik der som jeg må finne ut av. Mest sannsynlig blir det til at jeg må superlime på ett brakett på mellomleddet. Skal prøve å få oppe bilder senere. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Bare drit i å oppdatere du. Det er greit det Inspirasjon 1 Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Ha tålmod med meg Midt i flytting, får snart verksted, så da kommer det til å gå unna Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kul mod! Gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Mann! Har du stryki med? Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Kommer oppdatering snart. Har ikke hatt tid til bygging i det siste, og snart er hobby-boden min operativ Viktig å ha plass til å jobbe Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Mann! Har du stryki med? Nei. Her går det slow'n steady. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det er mange nettbutikker som selger 1x3.5-2x2.5 så du får montert to harddisker per tray. F.eks netshop og DX tror jeg skal ha det. 1 Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Takk for tips ! Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå