Ronnyb Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 Er det noen her på forumet som vet hvordan man kan fjerne lydne fra et analogt modem i XP, det funker ikke å fjerne den fra egenskapene til modemet og speakeren på modemet finner jeg heller ikke. Den lyden begynner å gå meg på nervene snart! [ Denne Melding var redigert av: Ronnyb på 2002-02-09 02:16 ]
Zamoht Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 kommer lyden fra høyttalerene eller selve kortet?
b-real Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 09:26, Ronnyb skrev:Lyden kommer fra selve kortet. Prøve å se i egenskaper på kortet,eller finne plassen der lyden kommer ut, og eventuelt kutte over lydkablene i kortet?
Ronnyb Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Skrevet 9. februar 2002 Det funker ikke å slå av lyden i egenskapene, selv om jeg skrur lyden helt av så kommer det lyd, jeg klarer ikke å finne noen slags speaker på modemet heller.
tgrude Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 jeg har extern modem though.. men jeg bare gikk på verktøy -> alternativer for internett -> tilkoblinger -> instillinger -> Egenskaper -> Konfiguer -> så tar du vekk den nederste haka der det står aktiver modemhøytaler (dette er xp norsk.. men du forstår vell engelsk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå