Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål ang teoriprøve


Nala

Anbefalte innlegg

Heisann! Skal ta mopedteorien på tirsdagen som kommer, er så sykt nervøs, redd for og ikke bestå, har lest gjennom mopedboken en gang, og tatt snart 30 tester på teoritentamen.no, faila på de 5 første. Men hvor mange spørsmål har vegvesent totalt? Vet at det er 30 spørsmål på prøven men hvor mange forskjellige kan jeg få?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange det nøyaktig er er det vel få privatpersoner som vet.

Selv så skumleste jeg boka, og følte jeg fikk lite ut av den.

 

Brukte dog teoritentamen og prove.no flittig, hvor jeg følte at jeg lærte veldig mye. Noe jeg også må ha gjort, da jeg fikk 0 feil :)

 

Lykke til!

Bare fortsett å bruk teoritentamen. Du burde være nedi 0-1 feil på teoritentamen.no etter min mening hver eneste gang du tar den. Da ville jeg følt meg sikker.

 

Slapp av, og ta deg tid på prøven. Ikke stress, og les spørsmålene godt.

Lenke til kommentar

Hvor mange det nøyaktig er er det vel få privatpersoner som vet.

Selv så skumleste jeg boka, og følte jeg fikk lite ut av den.

 

Brukte dog teoritentamen og prove.no flittig, hvor jeg følte at jeg lærte veldig mye. Noe jeg også må ha gjort, da jeg fikk 0 feil :)

 

Lykke til!

Bare fortsett å bruk teoritentamen. Du burde være nedi 0-1 feil på teoritentamen.no etter min mening hver eneste gang du tar den. Da ville jeg følt meg sikker.

 

Slapp av, og ta deg tid på prøven. Ikke stress, og les spørsmålene godt.

 

 

 

Følte meg litt lettet etter at du skrev dette! Takker!:)

Lenke til kommentar

Bare husk å gå etter det som høres mest riktig ut. Også må du huske på å ikke bruke for lang tid etter du har besvart på det du tror er mest riktig, for da kan du fort bli usikker. Tok selv teoriprøven til klasse M for noen dager siden, besto med 3 feil. Leste boka en gang, mens resten av øvingen foregikk på teoriproven.no. Jeg lå vanligvis på rundt 3-4 feil der, men det gikk jo greit for min del til slutt.

Lenke til kommentar

Bare husk å gå etter det som høres mest riktig ut. Også må du huske på å ikke bruke for lang tid etter du har besvart på det du tror er mest riktig, for da kan du fort bli usikker. Tok selv teoriprøven til klasse M for noen dager siden, besto med 3 feil. Leste boka en gang, mens resten av øvingen foregikk på teoriproven.no. Jeg lå vanligvis på rundt 3-4 feil der, men det gikk jo greit for min del til slutt.

 

Jepp! :), hvor lang tid tok det fra du satt deg til du gikk ut av stasjonen? du må vell ta bilde og slikt med en gang? Gratulerer med lappen! :)

Endret av Nala
Lenke til kommentar

Selv brukte jeg ikke mer en 17 minutter på prøven.

Du må ta bilde og en liten synstest. For meg var det å kunne lese et skilt som var hengt opp på en vegg. Sto vel 20-25 meter unna.

Så må du betale osv før du begynner prøven (tror jeg).

 

Oki!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...