fiberkanin Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Jeg har tenkt å kjøpe en liten og enkel projector til min second gen. apple tv som støtter opptil 720p 60/50 Hz og HDMI. Trenger også et lærret som ikke er så altfpr dyrt. Projectoren kommer til å stå 3 meter fra lærretet, og lærettet bør være ca. 140 cm bredt og 110 cm høyt... I og med at kravene mine er relativt lave, tror jeg at jeg kan finne en projector til mitt beskjedne bruk til ca. 3000-4000. Noen som har en projector selv og som bruker den i en mindre stue slik som meg? Hva kostet projectoren din og hvor fornøyd er du? På forhånd takk for svar.
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Pærene til prosjektorene er kjempedyre, ofte 2-4000 kroner. Å finne lerret og prosjektor til samme pris som pære kan være vanskelig, men mulig du finenr noe brukt? Komplett.no selger lerret fra tusenlappen og prosjektor fra ca. 5500,- Hadde nok satset på led prosjektor, bdåe for å slippe støyende vifte og lavere driftsutgifter. Sjekk f.eks casio sine.
fiberkanin Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Skrevet 11. mars 2012 Jatakk! jeg tenkte selv på en LED-projektor nettopp på grunn av dette. jeg hadde håpet at noen her på forumet hadde erfaring med LED-projektorer i prisklassen 3-4k. Tusen takk for svar, skal sjekke ut casio sine og se om jeg finner noe innenfor min prisklasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå