Gå til innhold

Hjelp til ny Gaming pc - Max 10k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det holder til bare windows, ja, men etter hvert som du installerer programmer, legger deg seg filer på C: enten du vil det eller ikke.

 

:wallbash:

dei aller fleste program/spill kan du velge hvilken en partisjon du vill installere det på :p

 

Jeg er klar over det, men du har temp-filer, oppdateringer osv. som du ikke kan bestemme over.

 

 

:wallbash:

jeg er klar over att nokre register filer og savegames legger seg på c: men oppdateringer av spel/program legger seg der spillet/programmet er instalert. men kos i all verden skal du klare å fylle opp 40gb med savegame og regiseter filer :hmm:

 

Temp filer er som regel midlertidleg filer men det er ikke altid dei slettast og då lagrast det på c:/windows/temp mi temp mappa var på 15mb....

Endret av i5-2500k
Lenke til kommentar

Det holder til bare windows, ja, men etter hvert som du installerer programmer, legger deg seg filer på C: enten du vil det eller ikke.

 

:wallbash:

dei aller fleste program/spill kan du velge hvilken en partisjon du vill installere det på :p

 

Jeg er klar over det, men du har temp-filer, oppdateringer osv. som du ikke kan bestemme over.

 

Man kan fint endre hvor tmpfiler skal lagres. I windows er det bare å endre på environment variablene til tmp og temp

Lenke til kommentar

"Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent."

Lenke til kommentar

en gang i måneden er litt for ofte vil jeg si.. jeg formaterer selv ganske sjeldent. kansje annenvert år eller sjeldnere. men det er kun for å fjerne snusk som man ikke for fjernet uten å reinstalere windows.

 

Helt enig. Har aldri hørt om noen som gjør det! Jeg reinstaller bare om jeg byttet sys-disk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...