Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Nå som Raspberry PI har fått så mye oppmerksomhet synes jeg det var på sin plass med ett forsøk på å putte ett slikt inn i en mini radio.

 

var dessverre litt ivrig på å "shrede" radioen så har ikke noen "før" bilder, men sånn som radioen ser ut nå er slik:

 

 

 

 

Inni er det mer en god nok plass:

 

 

Også noen halv ålreite Sketchup tegninger:

 

 

 

 

Planene er da å lakkere knappene og hjulene foran hvite

 

MEN, jeg synes det er litt vell god plass inne i denne boksen, så, hva mer skal jeg putte inn der? tenker litt på en liten forsterker slik at det forblir en "radio", men er veldig åpen for andre løsninger også :)

 

mvh. Skrollan

 

 

komentarer tas i mot med takk

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

en liten mini update:

har bestilt to små forsterkerenheter på 5W hver, disse blir koblet på høyttalerene som var med radioen. nå lurte jeg egentlig på om noen vet om en liten 5" skjerm med HDMI inn, evt en annen mulighet til å få på en liten skjerm på radioen, helst touch. planene tar form... følg med...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ja det blir enda en mini update

har funnet og bestilt en 4 tommers skjerm, vet ikke helt hvordan jeg skal montere den, men det finner jeg ut av når den kommer, åpen for forslag der også...

sku_116284_1_small.jpg

venter på oppdatering fra Fernell om når jeg får RPIen og venter fremdeles på forsterkerenhetene...

 

 

Beklager at det ikke blir noen større oppdateringer da jeg som sagt venter på deler, lover at når delene kommer blir det en større uptade :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...