Gå til innhold

Anbefalte innlegg

White and Blue

 

Hei.

Etter 1 userriøs "post" av meg, der jeg skulle bygge meg et kabinett, så ikke ble noe av.. SÅ lager jeg en ny post, der jeg faktisk skal prøve og fullføre det.

Dette er noe jeg begynder på så fort jeg får solgt mitt kabinett, er egentli et kabinett eg skal bygge, sjølve datan har jeg.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dette er det jeg har

PSU: Ny kommer i posten denne uken !

GPU: XFX Radeon HD 6870 1GB GDDR5

Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 4GB CL9 (2stk= 8g)

HDD: Husker ikke namn på de

CPU: AMD PHENOM II X4 975 BE 3.6GHZ 8MB SOCKET AM3 BOX

Hovedkort: ASUS M4A87TD EVO, Socket-AM3

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Her er det jeg vet jeg skal ha til det nye kabinette jeg skal bygge.

 

Hovedkortbrett

 

Så skal jeg ha div vifter

 

Festeplate PSU

 

Og så kommer det mer, men kommer ikke på noe akkurat nå.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Her er noen bilder hvordan jeg har tenkt det.

Paint modell først:

 

hb8yq.png

 

Også 2 bilder av en litt bedre modell

 

zStOc.jpg

 

NoQKx.jpg

 

Kommenter

HER !

 

- Danniiel

Endret av Danniiel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg begynt og tenke på om jeg skal ha meg ein SSD disk og, tror kanskje det kan ver litt lurt, eg har KJØPT ekte windows 7 ultimate, så da vurderer jeg en SSD disk til den, Men så i dette prosjekte så kommer det til og ver en bra kjøling, så jeg skal ha ca 10 vifter.. Og de er jo ikke så billi, Så da må jeg prøve og skaffe meg sponsor til dette prosjektet.. Vet dere om noen sider som kanskje vil sponse? og hvordan skal jeg spør de om sponsording?

 

Kommenter

HER !

 

- Danniiel

Endret av Danniiel
Lenke til kommentar

Nå har jeg måla som jeg tror jeg skal ha på dette kabinettet.

 

På fronten så blir den 65 cm

På bakenden så blir den 72 cm

Den blir 25 cm bred

Og lengda på kabinettet blir på 60 cm.

 

Dette kabinettet blir ganske stort, vet ikke hva jeg skal med så stort kabinett, men jeg vil ha noe som ingen andre har, så da må de bli sann ! :D

 

Lurer også på og bestille meg Hovedkortbrett ikveld og.

 

Kommenter

HER !

 

- Danniiel

Lenke til kommentar

Idag så har jeg vert på en fabrikk som heter Rufo. For og finne ut pris på plater som jeg skal bruke til kabinett, så måtte jeg si måla på de jeg ville ha, og da sa de att de skulle vurdere og sponse meg med de platene !:o Så jeg regner med og få høre ifra de om noen dager.

 

 

Kommenter

HER !

 

- Danniiel

Lenke til kommentar

cptCory spurte meg om jeg kunne ta noe bilder av det som skal inne "kassa" og de er jo klart jeg kan !

Her er 2 bilder, ganske rotete i mitt kabinett, men grunnen er for att min strømforsyning døde for noen dager siden, og så fikk jeg lånt en med en kompis helt til jeg får kjøpt meg ny, og ny er bestilt og håper på den kommer i denne uken eller begynnelsen på neste..

 

1Hmv2.jpg

 

Også er det min viftestyring, ikke akkurat den som er på skissene av kabinette.. men den får funke.

 

FI3Th.jpg

 

Kommenter

HER !

 

- Danniiel

Lenke til kommentar

Da blir det kanskje noen endringer, de platene Rufo har går ikke and og male/lakke.. Pluss att de var ikke bare og bare og skru og sann i dei.. Så Rufo ville att jeg skulle gi de skisser og mål på hvordan jeg ville ha det så skulle de bygge det til meg.

 

Kommenter

HER !

 

- Danniiel

Endret av Danniiel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...