Mapzta Skrevet 2. mars 2012 Skrevet 2. mars 2012 Hei, godtfolk! Jeg kom plutselig på en låt fra 90-tallet som jeg ønsker å finne igjen. I filmen "Schpaaa"(Som de fleste over 25 husker, håper jeg) ble det spilt en låt når Emir blir banket opp og kjørt til sykehuset av Benjamin. I en versjon av filmen husker jeg at det var et etno-låt av noe slag som ikke var så interessant. Jeg mener å å huske en versjon av filmen hvor musikk som spiltes i den scenen var en trance-låt fra 90-tallet. Jeg mener å huske et stille parti i den låta hvor du kunne høre en dame-stemme som var klippet opp slik at den låt noe som "uuuh-ohoho-ahahah.ahhahahaaaaaaaaa!. Jeg vet, jeg vet.. en sinnsykt dårlig forklaring, men det er det beste jeg kan gjøre. Denne låta var en trance-låt fra 90-tallet som var ganske kjent innenfor trancemiljøet og jeg lengter så inderlig etter å finne den igjen! Er det noen som kan hjelpe meg?
RastaXP Skrevet 5. mars 2012 Skrevet 5. mars 2012 Her er sangene fra Schpaaa, som forøvrig er en hysterisk dårlig film i år 2012. Hettan - Fläskkvartetten Monkey Mafia - Retreat Wicked Man Kitten Moon - Fluke Unforgivible Sinner - Lene Marlin Alex - Fläskkvartetten Loften - Fläskkvartetten Innocent - Fläskkvartetten Wrong - Palace of Pleasure My Kingdom - Future Sound of London Always with you - Mind over MIDI Next Steppas - Glamourous Hooligan Mohammed's day - Palace of Pleasure Ostiak (CP Emporium Mix) - Hal Tribhuwan - Purple Penguin Emotional Consequences - Mind of MIDI Perdonu Mio Diu - Les nouvelles polyphonies corses Viola - Sister Sonny City soldier - Tommy Tee Sangen må du nok finne selv, men det er ikke umulig en av de der. 1
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Skrevet 8. mars 2012 Her er også en liste med sanger fra "Schpaaa", som forøvrig ikke er en dårlig film i 2012, men fortsatt en av de beste norske filmene jeg vet av (og jeg liker norsk film!). http://cdtrrracks.com/bid2599056.html Kan være FSOL eller Fluke som har låten du leter etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå