Gå til innhold

Noen som vil være med å spille?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette passer helt inn, men jeg prøver likevel så får vi se.

 

Jeg, og noen bekjente, har satt opp platoon og spiller endel sammen. Vi har det gøy, men jeg skulle ønske vi var flere, slik at det alltid er noen å spille med. Jeg er egentlig ikke ute etter å rekruttere spillere, men tenkte at det kanskje var noen som delte vårt syn på BF3, og ville være med.

 

- 18-25 år ca, med de fleste i toppen av skalaen.

- Vi er ganske casual, og spiller for å ha det gøy.

- Ganske dyktige til tider, men ikke alltid.

- Kjører hardt på objective, og prøver å gi mest mulig faen i stats.

- Spiller nesten bare Hardcore

- Har Mumble-server (ventrilo-konkurrent), blir forøvrig endel pisspreik på kanalen.

- Hovedsaklig Conquest Large og Rush, 32-64

- Satser tungt på å fungere som et squad (eller to).

- Er innstilt på at vi kan risikere å kjøre soflam/smoke etc. en runde for å hjelpe laget/squaden, selv om vi ikke får så mye poeng.

 

Dersom dette høres ut som noe for deg, skyt meg en PM. Dersom du er grovt uenige i noen av punktene, er det nok andre du kan spille med. Vi leter egentlig ikke etter flere folk, men tenkte det kunne vært kult med noen nye (og flere) fjes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har byttet fra konsoll til pc for en måneds tid siden og kjenner 2-3 som spiller på pc, så kunne trengt en større krets.

 

Jeg spiller stort sett Assault og support i det siste. Spillestilen kommer an på humøret, kan være aggresiv. Kjører altid på objektiv, siden det er det som er gøy synes jeg. Er 24 år bai teh wei.

Lenke til kommentar

Kunne gjerne ha spilt med dere, men er bare 15 år. Spiller på pc og kjenner bare 3-4 personer som spiller det. Jeg ligger for det meste på topp 3. Jeg er for det meste Assault, men er også sniper.

 

Har spilt lite med squads og teamwork, men hvis dere tar med en 15 åring så klarer jeg det nok :)

 

Heter WilliamMJ på Batllelog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...