xector1 Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Står fast rett etter "tunnel rat" oppdraget, etter at jeg har kommet ut av de tunellene og skutt 10-15 stykker står jeg bom fast, det står at jeg skal finne en hule inngang, har lett ganske lenge men finner den ikke. Er den nærmere utgangen av "tunnel rat" oppdraget?
Cursed Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Husker ikke mye av de elendig kjedelige tunnellmissionene, men bare surr rundt inni der og så finner du en utgang til slutt.
xector1 Skrevet 22. august 2003 Forfatter Skrevet 22. august 2003 Hjalp meg ikke så veldig, jeg er ferdig med de pokkers tunnelene, men jeg skal inn i en annen, bitte liten hule og jeg har ikke peiling på hvor den er.
Hittman Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Hvis du er på brettet jeg tror du er på er det bare å gå helt til enden av brettet. Her blir du skutt på fra en bunker. Inngangen ligger litt til høyre for den bunkeren hvis jeg ikke husker helt feil.
H3nr!k Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 husker jeg måtte lete lenge for å finne den tunellen jeg også. Jeg går utifra at det er kartet som heter "Arroyo" du mener, så jeg skal prøve å gi deg så gode veiledning som jeg kan. tunellen befinner seg på høyre side av maskingeværrede som er helt bakserst i enden av kartet. ingangen til tunnellen er dekket av en slags camo-netting greie, og befinner seg til høyre for denne maskingeværposten. Foran inngangen er det en slik markør som VC soldatene bruker til å markere feller osv (du kan lese mer om markering av feller i bunkern din). det som gjenstår da er å krype inn. Lykke til, for du har en laaaaaang tur foran deg 8)
Shotgun Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Her slet jeg også. Men hvis du titter nøye etter, så vil du se noen bambuspinner som står stablet mot hverandre i et kryss. Og, som andre har nevnt så vil du se et komo-nett hengende foran inngangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå