Gå til innhold

Hvordan står det til med Anarchy Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så mye historie i AO akkuratt nå. Tror Funcom har tenkt å starte opp historien i Shadowlands som kommer snart.

 

Jeg har ikke spilt ao siden begynnelsen, så jeg kan ikke sammenlikne. Men spillet er veldig bra, og blir bedre og bedre. Selv er jeg blitt litt lei, men det er fordi jeg har spilt en stund. Men håper og tror at Shadowlands vil vekke spillegleden igjen, slik som den var i starten. Har en følelse av at SL blir knallbra.

 

Man kan jo prøve AO i 7 dager gratis, så man har ingen ting å tape.

Man bør jo slette testkontoen etter prøve perioden og kjøpe Shadowlands når det kommer ut. Da får man med orginalen, Notum Wars og Shadowlands + en måned spilling, med på kjøpet.

 

AO kan absolutt anbefales, kan væra litt komplisert i begynnelsen, men det syntes jeg bare var bra, mye å lære . :yes:

Lenke til kommentar

Vel, det er ingenting som *hinter* til en historie der nå heller. Bortsett fra at det er kommet noen static dungeons med bittelitt bakgrunnshistorie (som bare er nevnt i patch-readme såklart). Og det jeg har sett, er det ikke særlig mange som rollespiller heller..mere "i'm a leet crat give me money or you're an asshole!", eller "hey, vi springer ut i bushen og dreper noen monstre for XP så jeg kan få på den nye fete ubertank-armoren jeg fikk når jeg sto i 2,5 time og banka på en boss isted! Etter å ha venta i kø i 1 time bare!".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...