Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bilde feil i flere spill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med to spill. Offroad drive og et sniper spill. Begge skal gå gjennom steam. Legger ved et bilde fra offroad drive.post-144852-0-41800200-1330003298_thumb.jpg syns ikke så godt, men det er striper som beveger seg rundt på skjermen og gjør det nesten umulig å spille. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få de vekk? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har problemer med to spill. Offroad drive og et sniper spill. Begge skal gå gjennom steam. Legger ved et bilde fra offroad drive.post-144852-0-41800200-1330003298_thumb.jpg syns ikke så godt, men det er striper som beveger seg rundt på skjermen og gjør det nesten umulig å spille. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få de vekk? :)

Sjekk tempraturen på kortet/pc.

Er vel en bærbar du har da?

Skrevet

den er bærbar, men fungerer som stasjonær ;)

er ikke varm til vanlig, men blir varm når jeg spiller noen spesielle spill, da bruker jeg en usb vifte, det fungerer helt greit ;)

har satt på vifta nå, skal se om det hjelper

Skrevet

det hjalp heller ikke...

men syns det er så rart at noen spill fungerer helt perfekt, mens disse to ikke vil?

Skrevet

glemte visst det ;)

det som er litt pussig, er at begge disse er vel egentlig til å kjøpe og bruke gjennom steam. det sniper spillet er kjøpt og registrert i steam og greier og greier, men fungerer fortsatt ikke. Offroad drive spillet har jeg fått fra et annet sted og går ikke gjennom steam... men fungerer heller ikke :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...