Gå til innhold

Hjelp til bursdagspresang (PC skjerm)


Mistrael

Anbefalte innlegg

Samboeren fyller snart året, og i denne anledningen er jeg på utkikk etter en ny pc skjerm.

 

Krav:

27" ++

Hovedsaklig en gaming skjerm (Wow)

Skal ellers brukes til surfing/kontor arbeid

Gjerne en slank modell

 

Pris:

Har ikke noe maksimum budsjett, men vi er begge av oppfatningen at det ikke er vits å betale for noe man ikke har bruk for. Skjermen skal ikke brukes til hardcore bilderedigering, så ser derfor heller ikke poenget i å gå for de dyreste modellene(fks Dell UltraSharp o.l). Men vil jo selvsagt vurdere det om noen har noen gode selling points.

 

Er derimot opptatt av kvalitet og at det ikke skal virke som noe billig dritt. Han har en rimelig BenQ 24" som er helt "ok", men den virker veldig plastikk og lite solid. Vil gjerne ha litt mer kvalitetsfølelse enn det.

 

Alle forslag settes stor pris på - har store vanskeligheter for å bestemme meg! Vil gjerne ha en litt utdypende forklaring på hvorfor jeg skal velge akkurat den skjermen også, finne diverse linker til pcskjermer klarer jeg å finne selv :p

 

Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel som jeg skrev i posten min, så ser jeg ikke poenget i å kjøpe nettopp den skjermen. Man trenger ikke S-IPS til å spille wow. Det er ikke en skjerm beregnet på gaming, selvom den selvsagt kan brukes til det.

 

Og jeg vet han vil ha minst 27", så om jeg går noen vei på størrelsen blir det heller opp enn ned!

Lenke til kommentar

Vel som jeg skrev i posten min, så ser jeg ikke poenget i å kjøpe nettopp den skjermen. Man trenger ikke S-IPS til å spille wow. Det er ikke en skjerm beregnet på gaming, selvom den selvsagt kan brukes til det.

 

Og jeg vet han vil ha minst 27", så om jeg går noen vei på størrelsen blir det heller opp enn ned!

 

Den skjermen er vel den billigste 27" med riktig oppløsning, og S-IPS er bra nok til spill.

Så ,ed mindre du vil bruke mer penger på en skjerm med annet panel, så ville jeg gått for den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...