Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fuck-buddy og one-night-stand... 2 forskjellige jenter.


Anbefalte innlegg

ok... det har seg slik at jeg er fuck-buddy med min ex... som jeg fortsatt har følelse for.

 

og jeg har i det siste kommet i kontakt med en annen jente som jeg vet vil ha et one-night-stand med meg... vi snakker mye om sex, onanering og begges seksuelle historie.

 

 

 

problemet er at jeg ikke lenger klarer å være i et forhold som er KUN seksuelt og er helt uten gjensidige følelser, men jeg vil heller ikke miste den seksuelle delen i forholdet.

det kommer også til å bli problemer hvis jeg ligger med den nye jenta fordi fuck-buddyen liker ikke at jeg ligger med andre samtidig

 

------------------

 

skal jeg holde meg unna den nye jenta og fortsette med fuck-buddy?

ligge med den nye jenta og lyve til fuck-buddy?

eller ligge med den nye jenta og avslutte det med fuck-buddy?

 

Postet av anonym: 8dc85d91fa7ead7bf4d94f6bebd44941

 

Postet av anonym: 8dc85d91fa7ead7bf4d94f6bebd44941

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres mer ut som du har et seriøst forhold med eksen din og ikke bare er pulevenner.

 

Dersom dere begge (deg og eksen) er klare på at dere kun er pulevenner, bør det teknisk sett ikke være noen problemer ved å innlede et seksuelt forhold med denne nye jenta.

Faren ligger i at du og eksen sannsynligvis har noe litt mer følelsesbetinget forhold, men på den andre siden er det jo sikkert flott for deg å høvle over 2 jenter du liker samtidig. Bare husk faremomentet ved at du da kan enten ende opp med et følelsesmessig utroskap på den ene siden, samtidig som du kanskje innleder et kjærlighetsforhold til den nye jenta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det høres veldig rart ut at du er FB med exen din, omtrent all statistikk tilsier at dette ikke er særlig lurt. Dessuten er det sært å være fuckbuddy og ha en mening om hvorvidt personen ligger med andre. Èn ting er hvis man har ubeskyttet sex og er redd for sykdommer, men ellers skal jo et følelsesløst seksuelt forhold være nettopp det - følelsesløst. Slenger meg derfor på de andre her og sier; DRIT I EXEN! Og pul hu andre så mye at hu knapt kan gå etterpå ;-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I de fleste erfaring så er det meget, meget lite lurt å være fb med eksen... Jo lengre du er fb, jo vanskeligere vil du komme deg over eksen din siden du liker fitte og kroppen hennes... Jeg selv kommer IKKE til å ta kontakt med min eks og svarer ikke enn om jeg må si fra at jeg ikke vil ha kontakt SMS i tilfelle hun krever kontakt. Hvis fortsatt, da går jeg faktisk til politiet og ber politiet kontakte min eks og be henne å holde kjeft. Det kommer du til å forstå hvis du er i en vrien situasjon. Mange sier det samme ;)

Lenke til kommentar

ok... det har seg slik at jeg er fuck-buddy med min ex... som jeg fortsatt har følelse for.

 

og jeg har i det siste kommet i kontakt med en annen jente som jeg vet vil ha et one-night-stand med meg... vi snakker mye om sex, onanering og begges seksuelle historie.

 

 

 

problemet er at jeg ikke lenger klarer å være i et forhold som er KUN seksuelt og er helt uten gjensidige følelser, men jeg vil heller ikke miste den seksuelle delen i forholdet.

det kommer også til å bli problemer hvis jeg ligger med den nye jenta fordi fuck-buddyen liker ikke at jeg ligger med andre samtidig

 

------------------

 

skal jeg holde meg unna den nye jenta og fortsette med fuck-buddy?

ligge med den nye jenta og lyve til fuck-buddy?

eller ligge med den nye jenta og avslutte det med fuck-buddy?

 

Postet av anonym: 8dc85d91fa7ead7bf4d94f6bebd44941

 

Postet av anonym: 8dc85d91fa7ead7bf4d94f6bebd44941

 

Eksen din vil ikke ha deg som fuck-buddy, men fordi det er ganske enkelt og raskt å få seg et ligg med deg etter det har vært slutt, så velger hun det, det er slik i alle forhold, det er fordi det er enkel tilgang på sex, men hun vil ikke ha deg som fuck buddy. Straks hun finner en ny så er det slutt med "fuckbuddy" opplegget. Derfor mener jeg at du ikke skal avslå den andre jenta om hun er interessert i deg.

 

En av grunnene til at den andre jenta vil ha sex er fordi du er lett "vare" og hun vet du er singel og tilgjengelig for et raskt knull. Men ikke stol på noen av de, du er bare en midlertidig vare for de som de ikke skjemmes over for å utnytte litt.

Lenke til kommentar

ok... det har seg slik at jeg er fuck-buddy med min ex... som jeg fortsatt har følelse for.

 

og jeg har i det siste kommet i kontakt med en annen jente som jeg vet vil ha et one-night-stand med meg... vi snakker mye om sex, onanering og begges seksuelle historie.

 

 

 

problemet er at jeg ikke lenger klarer å være i et forhold som er KUN seksuelt og er helt uten gjensidige følelser, men jeg vil heller ikke miste den seksuelle delen i forholdet.

det kommer også til å bli problemer hvis jeg ligger med den nye jenta fordi fuck-buddyen liker ikke at jeg ligger med andre samtidig

 

------------------

 

skal jeg holde meg unna den nye jenta og fortsette med fuck-buddy?

ligge med den nye jenta og lyve til fuck-buddy?

eller ligge med den nye jenta og avslutte det med fuck-buddy?

 

Postet av anonym: 8dc85d91fa7ead7bf4d94f6bebd44941

 

Postet av anonym: 8dc85d91fa7ead7bf4d94f6bebd44941

 

Eksen din vil ikke ha deg som fuck-buddy, men fordi det er ganske enkelt og raskt å få seg et ligg med deg etter det har vært slutt, så velger hun det, det er slik i alle forhold, det er fordi det er enkel tilgang på sex, men hun vil ikke ha deg som fuck buddy. Straks hun finner en ny så er det slutt med "fuckbuddy" opplegget. Derfor mener jeg at du ikke skal avslå den andre jenta om hun er interessert i deg.

 

En av grunnene til at den andre jenta vil ha sex er fordi du er lett "vare" og hun vet du er singel og tilgjengelig for et raskt knull. Men ikke stol på noen av de, du er bare en midlertidig vare for de som de ikke skjemmes over for å utnytte litt.

 

Det er jo mye sant... Så vær forsiktig, før du vet får du et baby med en dame du ikke har lyst å være sammen med og bo med...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...