Gå til innhold

Ny skriver, men hvilken?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

 

Kjøpte i høst en canon MG5250 , men denne drikker jo opp både svart- og fargepatronene på høykant!

 

De forsvinner helt brutalt fort!

 

Samtidlig har denne skriveren vært ustabil og tror mye av blekket går til rensing?

 

 

Nå vil jeg gjerne ha mer økonomisk skriver. Som er mer pålitelig. Helst kun svart/hvitt og enklest mulig!

 

 

Noen gode innspill her?

 

Hilsen

Oppgitt Canon eier!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leser helt nederst i beskrivelsen av printeren som ble linket, så står det :

 

Leveres med startoner på 700 sider.

 

I følge testen fra Pcworld så finnes det også større tonere

 

En tonerkassett for 1200 sider koster cirka 385-500 kroner inklusive mva., mens en kassett for 2600 sider koster cirka 600-775 kroner. «Starttoneren» som maskinen leveres med, holder for rundt 700 sider.

Lenke til kommentar

@Castman:

 

En svart/hvitt laser er glimrende valg om man hovedsaklig skriver ut tekst. Og forbruket av toner er langt mindre enn forbruket til billige blekkskrivere. I tillegg så sløser ikke laserskrivere bort noe til rensing. Du kan regne ca 3 ganger lengre levetid på en tonerkassett enn på blekkpatronene.

 

Brother er også bra valg, men jeg ville gått opp litt i modell fra Brother HL-2240D. Jeg ville valgt f.eks Brother HL-2270WD. Men det er fordi jeg synes det er fryktelig greitt å kunne koble skriveren til nettverket (trådløst eller kabel). Da er den tilgjengelig fra alle maskiner, og uansett hvor jeg er i huset.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Hei igjen

 

Takker for alle svar folkens. Glimrende å ha dere her :)

 

Da har jeg bestemt meg for å kjøpe svart/hvitt laserskriver.

 

Viktigste for min del er at den er stabil og pålitelig, samt at at den er billig i drift. Siden jeg skal bruke denne i næring. Vil at utskiften per ark blir så billig som mulig selvsagt.

 

Noen som har erfaring med kjøp av toner i utlandet? ebay. feks? Virker som ihvertfall blekk er syyykt overpriset her til lands..?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...