Gå til innhold

Battlefield drømmekart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kartet her er ikke så godt gjennomtenkt, men tenker at en med fordel kan forsøke presse på i to fronter (langs veiene på hver side) samt å forsøke kontrollere midtpartiet så godt det lar seg gjøre.

Jo flere ganger jeg ser på kartet du har tegnet, jo mer liker jeg idéen. Såklart, kartet du har tegnet trenger store endringer for å fungere, men at alle flaggene er plassert i en slags sirkel, og at det ikke er noen hovedbaser... Det digger jeg! Begge sider må kjempe for å ikke miste alle flaggene, og man kan få et veldig skiftende og dynamisk slag der det til enhver tid er minimum to fronter.

 

Jeg har en idé til hvordan kartet kanskje kan bli enda bedre: Erstatt fjellet med et vann. En elv renner inn i vannet i nord, og rundt vannet er det to-tre landsbyer, en kirke og kanskje et hotell og så videre som alle har hvert sitt flagg, og de flaggene som er nærmest vannet spawner båter som man kan bruke til å krysse vannet med (det kan bli action med fire bemannede båter på vannet, hver med .50 cal). Lagene starter på hver sin side av vannet, i øst og i vest. Der elva renner ut i sør, er det ei demning med et flagg på land i hver ende. I motsetning til demningen vi kjenner fra BF2, vil denne være ferdigbygd og tilby lite eller ingen dekning (siden den også fungerer som vei), og fotsoldater kan velge å løpe gjennom servicegangene som befinner seg inni demningen, eller kjøre båt over til andre siden. I CQ kan demningen bli sabotert når det er ca 10% tickets igjen, ikke slik at demninga blir totalskadd, men nok til at kjøretøy ikke kan kjøre over. I Rush er det nok greiest at MCOMs blir plassert et annet sted enn på demningen.

 

Et slikt kart kunne passet fint for alle klasser, tankser og lettere kjøretøy, båter og helikoptre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...