Gå til innhold

Mads Andersen sine videointervjuer i VG er elendige.


tomkjetil

Anbefalte innlegg

Det er forferdelig at denne mannen får lov til å holde på. Jeg har i lengre tid hatt mistanke om at det var hans verdensrekordforsøk med Hans-Olav Lahlum som utløste en eller annen slags psykose p.g.a sønvløshet, men har nå forstått at dette har pågått over lengre tid. Intervjuet med Sossen Krogh, som jeg nå har sett i ettertid, er ikke bare en VG-journalist uverdig, det er lenger ut på vidda enn Nils Gaup var under innspillingen av veiviseren. Nå skal jeg ikke rive for mye opp i det intervjuet, ettersom Ectoplasma har beskrevet utdypende hvordan det gikk for seg, men jeg i likhet med andre føler også for å skrive litt om denne mannen for å kanalisere sinnet mitt.

 

Mads Andersen utgir seg for å være "samfunns-journalist" i Norges mest leste avis, men jeg har grunn til å tro at han ikke er det. Hans pretensiøse væremåte, avvikende formuleringer og "dybde intervjuer" med b.l.a Isaac Elliot, Caroline Berg Eriksen og Idar Volvik får meg til å tro at denne mannen forsøker å lure det norske folk til å tro at et intervju, er noe helt annet enn det det egentlig er. Jeg pleier ikke å være tilbøyelig til å tro på konspirasjoner, men her lukter det muffins. Denne mannen må ha noe sjukt liggende på VG's ledelse, ettersom han fremdeles er i jobben.

 

Jeg vil gjerne lansere termen "pute-intervjuer", og det er mildt sagt, for jeg holdt på å kaldkvele meg selv med å puta så IKEA-fjærene tøt ut av øra på det blått, blodsprengte hodet mitt.

 

Jeg er klar over at jeg ikke må se på Mads Andersen-intervjuer, folk har sagt det til meg. "Slå av" og "Forsøk å glemme ham", Men til ingen nytte...

 

Klarer ikke mer... Mulig dette var dråpen

Endret av Hop Sing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...