Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lydproblemer i Eve Online


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har prøvd å få løst problemet mitt på Eve forumet uten at jeg fikk noe godt svar der.

 

Tenkte kanskje noen her vet hva det skyldes.

 

Når jeg spiller Eve får jeg noise i headsetet, ikke konstant men innimellom, hører kort spraking. Jo flere klienter jeg kjører jo verre er det, og aller verst når alle 4 er ute i rommet av gangen.

 

Etter en stund med tilfeldig spraking, slutter headsetet å fungere, noen ganger kan jeg få det til å fungere ved å bytte til en annen lydenhet og så bytte tilbake igjen. Andre ganger funker det må jeg fysisk koble fra og til headsetet igjen. Og noen ganger må jeg boote PCen for å få noe lyd i det hele tatt.

 

Tidligere brukte jeg et seroundanlegg (Analogt) når jeg spilte Eve som en workaround. Mitt headsett: Razer Megalodon Gaming Headset 7.1

 

Windows 7 64-bit, problemet har fulgt med i Windows installasjoner oppigjennom.

 

Kan også nevne at det KUN er Eve jeg har opplevd dette problemet i.

 

Edit: Kan legge til at jeg har en mistanke om at dette problemet kommer i forbindelse med GPU load, hadde tidligere først 1 HD4890 så 2 stykk uten crossfire, og nå kjører jeg et HD6950

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har disabled VOIP.

 

Opprettet en tråd på Eve forumet hvor en admin svarte og ba meg poste noe info om PCen. Var en del andre brukere som skrev at de hadde lignende problemer. Fikk aldri noe mer svar etter at jeg postet in info om PC.

 

Sluttet å spille en periode og startet opp i dag, og trur jeg de byttet forum i mellomtiden så jeg finner ikke igjen tråden min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...