Gå til innhold

Standby tid på HTC Desire rundt 4 timer.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For noen uker siden sa det originale batteriet til telefonen seg ferdig med livet. Jeg gikk da til innkjøp av et nytt batteri, nærmere bestemt dette: http://www.ebay.com/itm/150740459415?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_2750wt_954

 

Etter å ha fått batteriet og tatt det i bruk har jeg batteri kapasitet på ca 4 timer, og da ligger telefonen uten noe som helst form for aktivitet. Med det nå ødelagte batteriet som fulgte med telefonen fikk jeg rundt 16-18 timer med hverdagsbruk.

 

Kan det være noe feil med selve telefonen eller kan jeg bare anta det er batteriet som er feil på? Har sjekket for ting som kan sluke strøm av apps og liknende men det er ingenting, batteriet lader også til 100%.

 

 

Mvh

Jabbala

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonen er vel under to år gammel? For da bør du sette i det originale batteriet og reklamere på telefonen. Så lenge den er kjøpt i en norsk butikk da.

Det er mulig at batteriet vil bli bedre og bedre for hver lading og.

Sånn var det med batteriet på DHD ihvertfall.

Uoriginale batteri bør man være litt forsiktig med. Klart er de billigere, noen er og bedre enn originale, men mange er og mye dårligere og er i verste fall brann/ekspolsjonsfarlige.

Lenge siden du kjøpte batteriet? Det er og mulig å klage på varen. Enten via Ebay eller muligens Paypal.

Lenke til kommentar

Telefonen er vel under to år gammel? For da bør du sette i det originale batteriet og reklamere på telefonen. Så lenge den er kjøpt i en norsk butikk da.

Det er mulig at batteriet vil bli bedre og bedre for hver lading og.

Sånn var det med batteriet på DHD ihvertfall.

Uoriginale batteri bør man være litt forsiktig med. Klart er de billigere, noen er og bedre enn originale, men mange er og mye dårligere og er i verste fall brann/ekspolsjonsfarlige.

Lenge siden du kjøpte batteriet? Det er og mulig å klage på varen. Enten via Ebay eller muligens Paypal.

 

Telefonen ble kjøpt aug 2010 så den er under 2 år gammel, "vegrer" meg litt for å klage på den da den har fått et par-tre turer i bakken og jeg ser for meg dette fort blir brukt mot meg. Har klaget til selger på ebay og nytt batteri av samme typen er på vei.

 

Batteriet skal bli bedre etter hver ladning men hatt det rundt 1 uke nå og det er blitt ladet 2-3 ganger om dagen, fortsatt uten resultat på over 4 timer standby.

 

Positive med det nye batteriet er at jeg ikke har merket noe endringer mtp temperatur lr liknende.

Lenke til kommentar

Håper det ordner seg med nytt batteri da.

 

Men om du og ønsker å reklamere, så har du muligheten. Og om butikken ikke vil hjelpe, så har vi heldigvis forbrukerrådet.

 

 

Satser på det er batteriet som er problemet, da jeg ringte nettbutikken jeg kjøpte telefonen hos og spurte om å få tilsendt nytt batteri fikk jeg høre garanti tiden på batteri er 1 år (vet ikke om dette kan stemme?), derfor jeg kjøpte nytt selv. Har også bestilt et nytt original batteri nå i dag, fungerer ikke det heller må jeg bare sende inn telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...