Gå til innhold

Omtale av Runaway: A Road Adventure (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror nok dette er et spill jeg kommer til å bruke en del timer på, har savnet ett skikkelig eventyrspill veldig lenge nå. er mildt sagt lei av alle no-brainer fps spill som er over etter fire fem timer, ett unntak blir vel H-L 2 når det endelig kommer...

Så enig, så enig. :) Og som nevnt i omtalen, Runaway er definitivt verdt et kjøp for eventyrtilhengere.

Lenke til kommentar

Ojojoj, dette må jeg få tak i!

Ble sinnsykt skuffet etter at lucas skiftet fra pek-og-klikk adventure til 3Dish-bad-styring-crap. Det fungerte jo til dels i Grim Fandango, men i Monkey Island 4 ble det bare tragisk... Sikkert derfor de kanselerte Full Throttle 2, håper ikke Sam & Max 2 komer til å lide samme skjebne da.

 

Jaja, Monkey Island 3 derimot er jo et av de beste Adventure spillene som er laget, hvorfor måtte Lucas ødlegge noe som fungerte så bra. Bra at noen har skjønt at det må gjøres på den gode gamle måten...

 

Hehe, får tårer i øynene når jeg tenker på alle de artige pek-og-klikk adventure spillene som jeg har spilt opp gjennom tidene (eller så er det fordi klokken er halv syv om morgenen og det er på tide å legge seg..)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...