Gå til innhold

Bidra til litt rettferdighet! Gi oss din underskrift mot NHF!


Anbefalte innlegg

God kveld kjære forum-brukere. I kveld vil jeg gjerne be om litt hjelp fra dere alle! Jeg er redd for at de fleste ikke vil bry seg så mye om saken min, men værsåsnill, bruk ett minutt på å hjelpe meg! Et lite offer for deg betyr mye for meg! La det være dagns gode gjerning!

 

Jeg skal forholde meg så kort som mulig her, så kan heller de som er interesserte lese saken på nettsiden våre. Saken er nemlig den at jeg spiller håndball på Haslum HK G18 - et av norges beste juniorlag og i 2010 gikk 8 av oss fra Stabæk til Haslum HK. Det som da skjedde var at ved en lei feil ble det ble påskrevet Haslum IL istedenfor Haslum HK på papirene, denne feilen var det en i ledelsen i Haslum IL som stod for (altså ingen av oss). Dette ble først oppdaget nå i denne sesongen og mens vi ledet den landsdekkende serien så ble vi trukket 6 poeng. Det betyr at vi ikke kan vinne serien lenger, sesongen er ødelagt og drømmene våre er knust (å vinne denne serien er det gjeveste du kan gjøre som junior, og dette er vårt siste pr som juniorer. For mange vil dette antakeligvis være siste sjanse for å vinne noe stort i karrieren!)

 

Denne feilen ga forøvrig ingen praktiske endringer, vi har spilt samtlige kamper for Haslum HK og ingen har blitt utsatt for noen ulemper eller fordeler. Å ødelegge sesongen vår for en menneskelig feil en person som står over oss utført er da for oss helt uforståelig.

 

Så om du kunne tenke deg å skrive under her så vil det bety masse for oss: www.forbundet.moo.no

 

Der kan du og lese mer om saken og se artikkelen om saken i Aftenposten. På den siden har vi over 1000 unike visninger på 3 dager, men kun 270 underskrifter! Vi trenger flere om vi skal bli tatt seriøst!

 

På forhånd tusen takk! Hver eneste lille underskrift teller like mye!

 

Mvh Vetle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når dere driver håndball på et såpass høyt nivå så må dere ikke forvente at slikt ikke får konsekvenser. Laget har brukt spillere som ikke er en del av klubben, og dermed må dere ta straffen for dette. De overgangspapirene har tross alt alle spillerne også skrevet under på, så å påstå at dere er helt uten skyld selv blir litt feil. Selvfølgelig er det dumt at dere mistet muligheten til å vinne, men slike feil må få konsekvenser, og seks poeng trekk er en rettferdig straff dere må leve med!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...