vZ Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Hei! Jeg har flere meldinger på mobilen som jeg vil overføre til SIM-kortet. Hvordan går jeg frem? Jeg har en Nokia E71.
olemann3 Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E71-1_UG_no.pdf fant en manual. Kanskje du finner ut her
covah Skrevet 3. februar 2012 Skrevet 3. februar 2012 Hvorfor? Er ikke mange SMS'er du får plass til på SIM-kortet. Husker de telefonene som fantes før de begynte å lagre sånt i internminnet på telefonen. Var vel plass til 11 SMS'er før man måtte slette.
olavrb Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Er dette i forbindelse med ny mobil? Ville heller prøvd å ta backup av meldingene med et program på PC'en, for så å overføre de til den nye. Hva som må brukes med telefonen din vet jeg ikke riktig, men et kjapt google-søk bør vel gjøre susen Endret 5. februar 2012 av o-l-a-v
vZ Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Skrevet 5. februar 2012 Jeg får vel prøve det da. Er snakk om under viktige 10 meldinger, resten er slettet, så tenkte det v ille bli raskere med simkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå