Gå til innhold

BK: Tankefull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra Thore. Fine naturlige hudtoner, fin positur og god kontakt med modellen. :) Som helt amatør på dette området vil jeg likevel driste meg til litt kritikk:

Kunne godt tenke meg litt mer luft rundt hele modellen, samtidig synes jeg at du har litt for mye struktur i hodepartiet ( kan lett reguleres i Viveza ved å minske strukturen) Smaksak selvfølgelig.

Når jeg ser bilde stort format mener jeg også at øynene kunne tålt en liten skarping, da de også ville blitt noe klarere.

Min subjektive mening om et ellers godt foto.

Til Slutt: Har du brukt to lag her?

 

Haukeblikket ne`ri gata ;)

Lenke til kommentar

Bra Thore. Fine naturlige hudtoner, fin positur og god kontakt med modellen. :) Som helt amatør på dette området vil jeg likevel driste meg til litt kritikk:Kunne godt tenke meg litt mer luft rundt hele modellen, samtidig synes jeg at du har litt for mye struktur i hodepartiet ( kan lett reguleres i Viveza ved å minske strukturen) Smaksak selvfølgelig. Når jeg ser bilde stort format mener jeg også at øynene kunne tålt en liten skarping, da de også ville blitt noe klarere.Min subjektive mening om et ellers godt foto.Til Slutt: Har du brukt to lag her?Haukeblikket ne`ri gata ;)

 

Bilde er så godt som identiskt med jpg-fila. Har bare klonet vekk kjolen som gikk ut av bildet på høyre side, og så er det gjort litt mørkere + fjernet litt skygge ved modellens venstre øye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...