Gå til innhold

Kjøp av AKG K 450 - problemer (kan jeg returnere?)


Micius

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte i forrige uke et AKG K 450. Ettersom disse kostet opp under 900 kroner, kan man trygt si at forventningene mine var høye. Men så langt vet jeg ikke helt hva jeg skal tro, da jeg av en eller annen grunn ikke får et snev av lyd på venstre side. Dette problemet oppstår når jeg har den i bærbare pcen, i ipod shuffelen, i mobilen min. Til og med i iphonen til søsteren min ville de fanken meg ikke fungere (og det reklameres med iphone på pakken!). Så jeg tok selvfølgelig med meg høretelefonene tilbake til butikken og fortalte om problemet, damen i skranken koblet de til sin egen telefon (iphone kanskje) og fortalte at det kom lyd fra begge sidene. Så da stod jeg der, med luen i hånden og måtte ydmykt si at det sikkert var noe feil med inngangene i samtlige av enhetene jeg hadde prøvd de på. Men hva er da sjansen for det?! Jeg har selvfølgelig lyst til å dra opp igjen å fortelle at dette ikke er godt nok, men vet ikke helt. Hva synes dere?

 

edit: Det merkelige er også at en simpel høretelefon fra apple (de in-ear-øreproppene man får med seg ved kjøp av apple mp3)fungerer i alle de enhetene jeg referte til tidligere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta med AKG-høretelefonene, din iPod shuffle, din egen mobil og din søsters mobil (om mulig) tilbake til butikken og vis at høretelefonene ikke fungerer på noen av disse enhetene. Ta også med et annet sett høretelefoner for å vise at det ikke er dine enheter det er noe feil med.

 

For det må jo være noe feil med kontakten på AKG-en din, i og med at den bare fungerer i noen få enheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...