Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Fjerne varme-flekker på induksjonsovn?


Anbefalte innlegg

Hei, sliter no da jeg lot induksjonsovnen til fattern stå å varme opp en tom kjele i ett par timer eller noe. Flekkene er sikkert ikke skapt av "mat" eller veske, men av høy varme over lengre tid (varmeflekker). Har forsøkt å bruke jiff og varmt vann, men ser ikke ut til å fungere i det hele tatt. Noen som har erfart samme problemet og kan tipse til hva som hjelper. Vil en topprens kjøpt på elkjøp fungere i denne sammenhengen?

 

Kan bli dyrt å kjøpe ny induksjonstopp aka 6000 kr :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, sliter no da jeg lot induksjonsovnen til fattern stå å varme opp en tom kjele i ett par timer eller noe. Flekkene er sikkert ikke skapt av "mat" eller veske, men av høy varme over lengre tid (varmeflekker). Har forsøkt å bruke jiff og varmt vann, men ser ikke ut til å fungere i det hele tatt. Noen som har erfart samme problemet og kan tipse til hva som hjelper. Vil en topprens kjøpt på elkjøp fungere i denne sammenhengen?

 

Kan bli dyrt å kjøpe ny induksjonstopp aka 6000 kr :(

 

Jeg bruker slik topprens fra Elkjøp,den virker utmerket på min topp.Følger med en skrape også.Smører på og skraper av.Og blir ikke riper,men når det er sagt så er det først og fremst ting som har kokt over som er problemet hos meg,og der forsvinner alle spor;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...